узагальнення

Додано: 8 квітня 2021
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 134 рази
29 запитань
Запитання 1

Яка чисельність Покритонасінних (Квіткових) рослин?

варіанти відповідей

близько 65 - 70 тис. видів

близько 165 - 170 тис. видів

близько 800 видів

близько 250 тис. видів

Запитання 2

Обери декілька відповідей. Вибери рисунки з зображенням листків, які мають ознаки, характерні для рослин класу Дводольні

варіанти відповідей
Запитання 3

Обери зображення ознак кореневих систем характерних для рослин класу Однодольні

варіанти відповідей
Запитання 4

Які життєві форми рослин характерні для рослин класу Дводольні?!

варіанти відповідей
Запитання 5

Які особливості будови квітки характерні для рослин класу Дводольні?

варіанти відповідей

кількість частин квітки кратна трьом

як правило, з великим або невизначеним числом частин

кількість частин квітки кратна чотирьом або п'яти

я не знаю

Запитання 6

Які особливості стебла мають рослини класу Однодольні?

варіанти відповідей

на поперечному розрізі стебла провідні пучки розміщені кільцем, є камбій

провідні пучки розкидані майже по усьому поперезному зрізі стебла

є серцевина

на місці серцевини виникає велика повітряна порожнина

Запитання 7

Систематику як науку започаткував...

варіанти відповідей

Чарльз Дарвін

Грегор Мендель

Карл Лінней

Антоні Левенгук

Запитання 8

Насіння у квіткових рослин міститься:

варіанти відповідей

всередині плоду

на лусках шишок 

на коренях

 під листям

Запитання 9

Наукова назва виду складається з

варіанти відповідей

1 слова

2 слів

 3 слів

 4 слів

Запитання 10

У відділі Покритонасінні виділяють два класи

варіанти відповідей

 Одностатеві та двостатеві

  Дводольні та однодольні

 Дворічні та однорічні

Дводомнимі та однодомні

Запитання 11

Таксон - це

варіанти відповідей

одиниця вимірювання обє'му

грошова одиниця

порода собак

систематична одиниця

Запитання 12

Ві́дділ — це...

варіанти відповідей

це категорія найвищого рангу

одна з головних одиниць біологічної класифікації

категорія високого рангу

основна надвидова категорія в біологічній систематиці

Запитання 13

В Україні трапляються такі ліси ...

варіанти відповідей

широколистяні, мішані, чагарникові

широколистяні, хвойні, мішані

широколистяні, хвойні


широколистяні, хвойні, чагарникові

Запитання 14

У яких рослинних угрупованнях панують дикорослі багаторічні трав'янисті рослини, що зазвичай ростуть та розвиваються з весни до осені?

варіанти відповідей

ліси

луки 

болота

степи

Запитання 15

Луки бувають ...

варіанти відповідей

природні, штучні 

природні, штучні, змішані

заплавні, суходільні

трав'янисті, дерев'янисті

Запитання 16

Цілинні степи - це ...

варіанти відповідей

степи, що утворенні на тривало посушливих територіях

степи, на яких зростає переважна кількість дикорослих трав'янистих рослин

степи, що змінні діяльністю людини

степи, що не змінні діяльністю людини

Запитання 17

Рослинні угруповання, які утворюються внаслідок заростання водоймами (озера, ставки), або через перезволоження ділянки суходолу.

варіанти відповідей

луки

болота 

степи

ліси

Запитання 18

На болотах переважають трав'янисті рослини: ...

варіанти відповідей

сфагнум, багно звичайне, журавлина, сосна звичайна, осока, плаун

сфагнум, багно звичайне, верба, ялівець, очерет звичайний

сфагнум, багно звичайне, журавлина, осока, очерет, росичка

сфагнум, верба, журавлина, плаун, очерет, венерина мухоловка

Запитання 19

Сукупність рослинних угруповань Землі або окремих її частин - це...

варіанти відповідей

ярусність

рослинність

фауна

флора

Запитання 20

Ярусність буває...

варіанти відповідей

повтряна

надземна

водяна

підземна

Запитання 21

Верхівкові болота за живляться...

варіанти відповідей

поверхневими водами

атмосферними опадами

ґрунтовими

Запитання 22

Існують такі взаємостосунки в угрупуваннях

варіанти відповідей

конкуренція

паразитизм

сапротрофічні

міжядерні

симбіоз

особисті

Запитання 23

Вкажи визначення, вірне для поняття "екологічні фактори"

варіанти відповідей

умови середовища - компоненти, які впливають на живий організм, але не взаємодіють з ним

умови середовища - компоненти, які впливають на живий організм та взаємодіють з ним

умови середовища - компоненти, які не впливають на живий огранізм

Запитання 24

Найважливішими екологічними факторами для рослин найчастіше є:

варіанти відповідей

світло, температурні умови, забезпеченість водою

світло, повітря, ґрунт

температурні умови, іонізуюче випромінювання, атмосферний тиск

Запитання 25

За забезпеченістю водою рослини поділяють на:

варіанти відповідей

холодовитривалі, теплолюбні

посухостійкі, помірно вологолюбні, вологолюбні, водні 

світлолюбні, тіньовитривалі, тіньолюбні

всі, вищеперелічені

Запитання 26

За умовами освітлення рослини поділяють на:

варіанти відповідей

холодовитривалі, теплолюбні

посухостійкі, помірно вологолюбні, вологолюбні, водні

світлолюбні, тіньовитривалі, тіньолюбні

Запитання 27

Вкажи, які з цих рослин є помірно вологолюбні

варіанти відповідей

очерет, рогіз, калюжниця

дуб, фіалка, конвалія

верблюжа колючка, кактуси, агава, алое

водяний горіх, ряска, сальвінія, елодея

Запитання 28

Вкажи, які з цих рослин не є холодовитривалими

варіанти відповідей

капуста, агрус

морква, горох, жито

рукола, крес - салат, шпінат

кукурудза, огірок, диня, томати, баклажани, персик

Запитання 29

Зображено життєву форму рослини. Вкажи правильні твердження щодо неї

варіанти відповідей

чагарник, має кілька стовбурів

наземна частина не здерев'яніла

дерево, має стовбур

багаторічна

багаторічна або однорічна

приклади: папороть, мох, фіалка

приклади: бузок, калина, шипшина

приклади: груша, сосна, клен

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест