Узагальнення "Кишковопорожнинні, кільчаки, членистоногі (ракоподібні, павукоподібні)"

18 запитань
Запитання 1

Виберіть три типи клітин характерні для ектодермального (зовнішнього) шару гідри

варіанти відповідей

травні

шкірно-мускульні

епітеліальні

залозисті

поперечносмугасті мязові волокна

жалкі

проміжні

Запитання 2

Виберіть два типи клітин характерні для ентодермального (внутрішнього) шару гідри.

варіанти відповідей

травні

шкірно-мускульні

епітеліальні

залозисті

поперечносмугасті мязові волокна

жалкі

проміжні

Запитання 3

З’ясуйте, які з названих кишковопорожнинних наявні у фауні України. Дві правильні відповіді

варіанти відповідей

прісноводна гідра

ціанея

червоний корал

актинія

Запитання 4

Виберіть ознаки, що властиві для представників типу Кишковопорожнинні.

Визначте три правильні відповіді

варіанти відповідей

двобічна симетрія тіла

наявність жалких клітин

у них вперше з’являються клітини крові

у них вперше з’являється видільна система

у них вперше з’являється нервова система

мають два типи травлення: порожнинне та внутрішньоклітинне

Запитання 5

Укажіть життєву форму кишковопорожнинних, яка веде прикріплений, або малорухливий спосіб життя

варіанти відповідей

риби

інфузорії

медузи

нереїси

поліпи

Запитання 6

Укажіть від чого походить назва типу – Кільчаки:

варіанти відповідей

від здатності червів зливатися в кільце

від того, що їх тіло поділене на сегменти

від того, що на перерізі їх тіло має округлу форму

від того, що їх нори у ґрунті мають круглу форму

Запитання 7

З’ясуйте, як відбувається газообмін у дощового черв’яка

варіанти відповідей

через зябра

через легені

через параподії

через шкіру

Запитання 8

Укажіть тварин, які належать до класу Малощетинкові черви. Визначте три правильні відповіді.

варіанти відповідей

трубочник

нереїс

медична п’явка

дощовий черв’як

тихоокеанський палоло

австралійський земляний черв'як

Запитання 9

Виберіть ознаки, що властиві організму, зображеному на рисунку.

Визначте три правильні відповіді.

варіанти відповідей

живе у прісноводних водоймах

слинні залози виробляють гірудин

роздільностатева тварина

розвиток непрямий

має два присоски – ротовий та задній

відсутній задній відділ кишечника та анальний отвір

Запитання 10

Назвіть клас, який НЕ належить до типу Членистоногі

варіанти відповідей

Комахи

Жалкі

Павукоподібні

Ракоподібні

Запитання 11

Укажіть, що є основою зовнішнього скелета Членистоногих

варіанти відповідей

целюлоза

вапно

хітин

рогова речовина

Запитання 12

Виберіть ознаки, що властиві організму, зображеному на рисунку.

Визначте три правильні відповіді.

варіанти відповідей

має чотири пари ходильних ніг

має складні фасеткові очі

має пару складних очей і три простих

на голові розміщені хеліцери, немає вусиків

живе у прісноводних водоймах

властивий непрямий розвиток 

тіло складається з двох відділів: головогруди і черевце

Запитання 13

Назвіть орган захисту і нападу річкового раку

варіанти відповідей

зелені залози

ногощелепи

клешні

жало

хеліцери

Запитання 14

Назвіть представника ракоподібних, черевце якого невелике і підігнуте під груди

варіанти відповідей

річковий рак

дафнія

краб

рак-самітник

Запитання 15

Оберіть ознаки, які характерні для представників класу Павукоподібні. Визначте три правильні відповіді.

варіанти відповідей

тіло поділяється на голову, груди та черевце

сегменти черевця сполучені рухомо

шість пар кінцівок на головогрудях

наявна одна пара вусиків

немає вусиків і наявні прості очі

на черевці є павутинні бородавки

Запитання 16

Укус якого павука фауни України може становити загрозу для життя людини

варіанти відповідей

хрестовика

каракурта

сріблянки

птахоїда

Запитання 17

Укажіть, у якої тварини головогруди та черевце зливаються повністю

варіанти відповідей

річковий рак

павук-хрестовик

собачий кліщ

скорпіон кримський


Запитання 18

Назвіть тварин, які можуть викликати захворювання у людини.

Визначте дві правильні відповіді

варіанти відповідей

іксодовий кліщ

панцирні кліщі

кліщ постільний

павутинні кліщі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест