Розгляньте приклад блок-схеми і вкажіть, до якої структури алгоритмів вона належить.
На якому малюнку зображено схему до алгоритму з розгалуженням?
Уважно розгляньте зображення скрипта.
Вкажіть назви розділів, з яких використані команди у даному скрипті.
В якому розділі знаходяться команди, які дозволяють змінювати образи спрайтам і змінювати тло у сцени?
До якого розділу належать команди: "Коли спрайт натиснуто", "Коли я отримую повідомлення...", "оповістити повідомлення 1"?
Яка команда з набору "Рух" допоможе спрайту дістатися протилежної сторони сцени і повернутися назад?
У якому розділі міститься команда "Запитати ... і чекати"
У якому розділі містяться команди з арифметичними діями, логічними виразами для задання умови?
Пригадайте і виберіть, ту команду з розділу "Рух", яка потрібна для малювання правильних геометричних фігур.
До якого розділу належать подані команди?
Виберіть, які дужки можна використати для алгоримів з повторенням?
Виберіть, які дужки можна використати для алгоримів з розгалуженням?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома