Узагальнення з тем: «Соціальна складова здоров’я, психічна та духовна складові здоров’я»

12 запитань
Запитання 1

Здатність організмів передавати свої ознаки наступному поколінню:

варіанти відповідей

 біорізноманітність;           

інфантилізм;

обмін речовин;    

спадковість;

Запитання 2

Гонорея належить:

 

варіанти відповідей

 до ІПСШ;

захворювання травної системи;

інфекцій дихальних шляхів;

серцево-судинних захворювань;

Запитання 3

Можливі наслідки переривання першої вагітності:

варіанти відповідей

 безпліддя;

повага суспільства;

поліпшення емоційного стану;

 хронічні хвороби статевої системи.

Запитання 4

Вплив пліток на людину:

варіанти відповідей

додають авторитету людині;

погіршують настрій;

покращують фізичне самопочуття,

 ускладнюють життя людини;

Запитання 5

Увага пов’язана:

варіанти відповідей

безумовними рефлексами;

волею;

із цікавістю;

статтю.

Запитання 6

Безпечна життєдіяльність характеризується:

варіанти відповідей

відсутністю загрози лише для людини;

відсутністю загрози лише для оточуючого середовища;

загрозою людині та оточуючому середовищу;

небезпечними соціальними умовами.

Запитання 7

Людина має право на конфіденційність інформації:

варіанти відповідей

листування;

про банківські рахунки;

про стан свого здоров’я;

телефонних розмов.

Запитання 8

Статеву поведінку формують:

варіанти відповідей

виховання;

гормони;

 кліматичні умови;

трудова діяльність;

Запитання 9

Негативно на репродуктивне здоров’я впливають:

варіанти відповідей

загартовування;

збалансоване харчування;

пасивне куріння;

переохолодження статевих органів.

Запитання 10

Сифіліс розповсюджується:

варіанти відповідей

повітряно-крапельним шляхом;

статевим шляхом;

 через укуси комах;

через укуси тварин;

Запитання 11

Небезпечними ситуаціями для людини є:

варіанти відповідей

духовне благополуччя;

 ефективне медичне обслуговування;

 загроза життю;

загроза здоров’ю;

Запитання 12

Емоційна пам’ять пов’язана:

варіанти відповідей

відчуттями;

з рухом;

 здоров’ям;

погодою;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест