Узагальнення з теми "Біорізноманіття"

Додано: 13 листопада 2019
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 1753 рази
15 запитань
Запитання 1

Усі хребетні тварини мають:

варіанти відповідей

зовнішній скелет

чотирі кінцівки

хутро

наскрізну травну систему

Запитання 2

Для транспортування кисню до кожної клітини тіла комахи використовують:

варіанти відповідей

гемолімфу

кров

гемоглобін

трахеї

зовнішній скелет

Запитання 3

Гриб "одомашнив" водорість у лишайнику для отримання від неї:

варіанти відповідей

кисню

вуглекислого газу

ДНК

глюкози

води

Запитання 4

Перший антибіотик був виділений (І), і він ефективно (ІІ) бактерій

варіанти відповідей

І-аспергіла, ІІ-стимулював ріст

І-пеніціла, ІІ- знищував

І-мукора, ІІ- захищав

І- пеніціла. ІІ- стимулював ріст

І-аспергіла, ІІ- знищував

Запитання 5

Яку перевагу організму кільчастого черва дає багатократне дублювання органів у кожному сигменті:

варіанти відповідей

швидкий ріст

можливість мати великий розмір тіла

вищу ймовірність виживання

зменшення розміру генома

здатність до статевого розмноження

Запитання 6

Серед наведених організмів виберіть той,що не має голови:

варіанти відповідей

устриця

бабка

скорпіон

восьминіг

виноградний слимак

Запитання 7

Амфібії не змогли повністю "відірватися" від води через:

варіанти відповідей

відсутність диференційованих зубів

відсутність захисних оболонок у зародка

наявність легень

наявність сечовини у продуктах виділення

Запитання 8

Серед наведених організмів виберіть той, що не відкладає яйця:

варіанти відповідей

качкодзьоб

черепаха

коала

страус

хамеліон

Запитання 9

Увідповідніть організм і особливість його будови:

1. ланцетник А - у шкірі наявні молочні залози

2. королівська кобра Б - скелет побудований з хрящів

3. акула В - волога шкіра й дихає легенями

4. єхидна Г - тіло вкрите роговими лусками

Д - у дорослому організмі наявна хорда

варіанти відповідей

1- Г, 2- Б, 3 - А, 4- В

1-Б, 2- А, 3-Д, 4-В

1- Д, 2 -Г, 3-Б, 4-А

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г

Запитання 10

Увідповідніть тварин і особливості будови їхніх тіл:

1.бичачий ціп'як А- тіло має радиальну симетрію

2. губка бодяга Б- вісутня травна система

3. бджола В - покриви посегментовані і утворені з хітину

4. аскарида Г - скелет представлений хордою

Д - покриви утворені з хітину й відсутні кінцівки

варіанти відповідей

1-Б, 2-А,3-Д, 4-В

1-Д, 2-В, 3-А, 4-Б

1-В, 2-Д, 3-Г, 4-А

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Д

Запитання 11

Замкнена травна система , що сполучається з навколишнім середовищем лише одним отвором характерна для:

варіанти відповідей

медуз і нематод

п'явок і планаріи

коралових поліпів і двостулкових молюсків

планарій і коралових поліпів

нематод і п'явок

Запитання 12

Чому під час прийому антибіотиків людям радять активно вживати кисло - молочні продукти:

варіанти відповідей

кисло-молочні продукти містять речовини - стимулятори імунітету

у продуктах з кислого молока багато вітаміну С

кисло-молочні продукти посилюють роботу антибіотиків

у кефірі та йогурті є лакто- і біфідобактерії, що уповільнують розвиток шкідливої мікрофлори

продукти з кислого молока мають дуже мало патогенних бактерій, тому є безпечними у вживанні

Запитання 13

Гаметофіт папоротеподібних формується з:

варіанти відповідей

заростка

вайї

спорангія

спори

зиготи

Запитання 14

Жіночий гаметофіт у покритонасінних рослин представлений:

варіанти відповідей

пилком

квіткою

маточкою

плодолистком

насіннєвим зачатком

Запитання 15

Увідповідніть рослину з систематичною групою, до якої вона належить:

1. вельвічія

2.маршанція

3.мак

4.щитник чоловічий

А- голонасінні

Б- покритонасінні

В- мохоподібні

Г- папоротеподібні

Д- плауноподібні

варіанти відповідей

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г

1-А, 2-В, 3-Б, 4-Г

1-Д, 2-А, 3-В, 4-Б

1-Б,2-Г,3-А,4-В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест