Узагальнення з теми «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних та кримінальних правовідносин»

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Правознавство, 9 клас
Тест виконано: 2049 разів
12 запитань
Запитання 1

1. Який їз заходів адміністративного стягнення не застосовується до неповнолітніх?

варіанти відповідей

зобов'язання публічно або в іншій формі вибачитися перед потерпілим.

попередження.

штраф

догана або сувора догана.

Запитання 2

Визначити правові ситуації, у яких є ознаки адміністративного проступку ( 4):

варіанти відповідей

16-річний Микола та його однокласник Петро висловлювалися нецензурно на автобусній зупинці в присутності багатьох людей.

17-річний Михайло зірвав троянди на міській клумбі для своєї подруги.

16-річна Катерина всупереч вимогам батьків повернулася додому не о 20-й годині, а о 22-й.

Дев'ятикласники Анатолій та Юрій пошкодили зелені насадження на дитячому майданчику.

Господар садиби постійно вивозив сміття з подвір'я в лісосмугу на околиці міста. 

учні 9-го класу змовилися прогуляти уроки й переглянути у цей час новий фільм у кінотеатрі.

Запитання 3

 Визначити елементи складу злочину (4):

варіанти відповідей

об'єкт 

винність

протиправність

суб'єктивна сторона 

об'єктивна сторона 

караність

суспільна небезпечність

суб'єкт 

Запитання 4

15-річному Степанові відмовили у придбанні моторного човна. На які законні підстави спирались працівники закладу торгівлі, мотивуючи відмову?

варіанти відповідей

відсутність картки платника податків у Степана

недостатній обсяг дієздатності 

відсутність правоздатності

відсутність водійських прав у Степана

Запитання 5

 Обрати позитивні умови для вступу у шлюб (2):

варіанти відповідей

досягнення шлюбного віку

перебування жінки чи чоловіка в іншому зареєстрованому шлюбі

перебування чоловіка чи жінки між собою в родинних зв'язках

добровільність шлюбу 

Запитання 6

Вказати види робіт, на яких забороняється використовувати працю осіб молодших 18 років:


варіанти відповідей

роботи пов'язані з доставкою кореспонденції до офісів.

роботи, пов'язані зі шкідливими або небезпечними умовами праці

підземні роботи

роботи, пов'язані з реалізацією продуктів харчування.

висотні роботи 

нічні, понаднормові роботи

роботи, пов'язані їз застосуванням комп'ютера.

Запитання 7

Предметом правового регулювання цивільно-правових відносин є

варіанти відповідей

суспільні відносини у сфері управління 

суспільні відносини між роботодавцем та робітником

суспільні відносини між державою та фізичною особою з приводу застосування щодо останньої негативних заходів правового реагування за вчинення дій з ознаками злочину

майнові відносини та особисті немайнові відносини

Запитання 8

 Шлюб припиняється внаслідок:

варіанти відповідей

смерті одного з подружжя

його розірвання

оголошення померлим одного з членів подружжя

усі перелічені вище варіанти

Запитання 9

За життя подружжя шлюб може бути припинений шляхом розірвання (2)

варіанти відповідей

за заявою одного з подружжя

за заявою батьків подружжя

за бажанням третіх осіб

за заявою обох з подружжя

Запитання 10

Недійсним є шлюб:

варіанти відповідей

між особами різної національності

між особами, які є родичами по прямій лінії споріднення

між особами різної раси

між особами різних громадянств

Запитання 11

Ооберіть обставини, які унеможливлюють злочинність діяння (3)

варіанти відповідей

необхідна оборона 

крайня необхідність 

участь в злочині в ролі співучасника

фізичний чи психічний примус 

роль підбурювача, який не брав участь у злочині

Запитання 12

19. Укажіть, у яких випадках винна особа може бути притягнена до кримінальної відповідальності (2)

варіанти відповідей

17-річний водій мопеду перевищив швидкість, унаслідок чого сталасядорожньо-транспортна пригода та загинула людина 

юнак завдав тяжких тілесних ушкоджень перехожому

19-річний слюсар запізнився на роботу без поважних причин, унаслідок чогопідприємству завдано великих збитків

хлопчик, граючи на спортивному майданчику, пошкодив автомобіль, що стояв поруч

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест