Завдання тесту відповідають першим та другому рівню засвоєння знань, третій і четвертий (достатній і високий) бажано щоб учні виконували в інший спосіб (на розсуд вчителя)
Дитина – це особа, яка не досягла:
Основним документом про права дитини є:
Позначте, які права має дитина відповідно до Конвенції про права дитини:
Установіть відповідність між правом й тим, що воно означає:
а) право на життя; 1) ніхто не може перевіряти ваші речі;
б) право на піклування і турботу; 2) ваше право вчитися;
в) право на освіту; 3) ваші батьки повинні піклуватися про вас;
г) право на приватне життя. 4) ніхто не може зазіхати на ваше життя.
Будь-яка людина має:
Позначте, як учень не повинен ставитися до своєї школи, учителів, інших учнів:
Позначте один з обов’язків учня на уроці:
Позначте один з обов’язків учня на перерві:
Установіть послідовність між типами поведінки та висловлюваннями:
А. впевнена поведінка 1) Я розібрався і знаю, як виконати це завдання.
Б. невпевнена поведінка 2) Я тобі задам, якщо ти цього не зробиш!
В. агресивна поведінка 3) Я не знаю, що робити.
Яке висловлювання будуть сприяти розв’язанню конфлікту між однокласниками?
Компанія буде для тебе безпечною, якщо в ній:
ВІЛ передається від хворої до здорової через:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома