Узагальнення з теми «СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я. Тема 1. Соціальне благополуччя. Право на здоров’я» »

Завдання тесту відповідають першим та другому рівню засвоєння знань, третій і четвертий (достатній і високий) бажано щоб учні виконували в інший спосіб (на розсуд вчителя)

Додано: 12 січня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 5 клас
Тест виконано: 344 рази
12 запитань
Запитання 1

Дитина – це особа, яка не досягла:

варіанти відповідей

 десяти років;  

15 років;  

16 років;    .

18 років.

Запитання 2

Основним документом про права дитини є:


варіанти відповідей

Конституція України;   

Конвенція про права дитини;   

Закон України «Про об’єднання громадян»;   

Закон України «Про загальну середню освіту».

Запитання 3

Позначте, які права має дитина відповідно до Конвенції про права дитини:

варіанти відповідей

право дивитися телевізор;               

право на піклування і турботу;

право кататися на ковзанах;     

право одягатися ,як завгодно.

Запитання 4

Установіть відповідність між правом й тим, що воно означає:

а) право на життя;                           1) ніхто не може перевіряти ваші речі;

б) право на піклування і турботу;   2) ваше право вчитися;

в) право на освіту;                            3) ваші  батьки повинні піклуватися про вас;

г) право на приватне життя.            4) ніхто не може зазіхати на ваше життя.

варіанти відповідей

а-1, б-2, в-3. г-4.

а-4, б-2, в-3. г-1.

а-4, б-3, в-2. г-4.

а-4, б-3, в-2. г-1.

а-3, б-1, в-2. г-4.

Запитання 5

Будь-яка людина має:

варіанти відповідей

машину і яхту;

права і обов’язки;

вчене звання;  

проїзний квиток.

Запитання 6

Позначте, як учень не повинен ставитися до своєї школи, учителів, інших учнів:

варіанти відповідей

не дбати про честь школи і підтримку традицій;    

берегти шкільне и майно;

ігнорувати рішення шкільного самоврядування;         

смітити в школі.

Запитання 7

Позначте один з обов’язків учня на уроці:

варіанти відповідей

спізнюватися на урок;                         

ефективно використовувати час уроку;    

шуміти;                                                  

відволікати товаришів.

Запитання 8

Позначте один з обов’язків учня на перерві:

варіанти відповідей

заважати відпочивати іншим;                 

бігати сходами;

підтримувати чистоту і порядок;            

штовхатися.

Запитання 9

Установіть послідовність між типами поведінки та висловлюваннями:

А. впевнена поведінка           1) Я розібрався і знаю, як виконати це завдання.

Б. невпевнена поведінка       2) Я тобі задам, якщо ти цього не зробиш!

В. агресивна поведінка          3) Я не знаю, що робити.

варіанти відповідей

А-2, Б-3, В-1.

А-1, Б-3, В-2.

А-1, Б-2, В-3.

А-2, Б-1, В-3.

Запитання 10

Яке висловлювання будуть сприяти розв’язанню конфлікту між однокласниками?

варіанти відповідей

«Я завжди правий!»;           

«Давай розберемося, я готовий тебе вислухати»;

«Замовкни, я не хочу тебе слухати!»;         

«Ти говориш дурниці!».

Запитання 11

Компанія буде для тебе безпечною, якщо в ній:

варіанти відповідей

вам забороняють розповідати дорослим, що з вами відбувається;

немає таємниць від дорослих;           

піклуються про ваше здоров’я;

ведуть здоровий спосіб життя;

є люди, яких ображають;                

тебе змушують вчиняти протиправні дії;

вживають алкоголь, наркотики;     

Запитання 12

ВІЛ передається від хворої до здорової через:

варіанти відповідей

кашель;     

чхання;     

обійми;      

кров.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест