Глобальною сучасною екологічною проблемою можна вважати, зважаючи на масштаби впливу
Складові концепції сталого розвитку
Визначити вірні твнрдження
Вказати ряд, який правильно відображає місця інтродукції тварин
Вкажіть статус екологічних проблем, пов'язаних із змінами стану довкілля внаслідок дії масштабних техногенних впливів, що порушують організацію усієї соціосфери
Назвіть наслідки викидів сірчистого газу в атмосферу:
До найстійкіших і найпоширеніших забруднювачів водойм належать:
Масове розмноження фітопланктону, що спричинає зміну забарвлення води і погіршує кисневу забезпеченість вод, - це...
Назвіть заходи збереження грунтів:
Амброзія полинолиста є справжнім "зеленим агресором", яка поширилась з допомогою транспорту в різних областях України і спричинає масові захворювання населення на...
У рамках якої системи поглядів реалізуються напрямки сучасної екополітики України?
Основні причини втрати біологічної різноманітності
До найважливіших екологічних наслідків глобального забруднення атмосфери відносяться:
Місце проведення Конференції ООН з навколишнього середовища, на якій було сформульовано концепцію сталого розвитку:
Штучне повернення на певну місцевість раніше існувавшого там виду живих організмів, називається:
Процес погіршення властивостей ґрунтів з подальшою неможливістю їх відновлення без участі людини - це:
Наслідки забруднення атмосфери
Вибрати природне забруднення атмосфери
Лишайники використовуються як організми-індикатори для оцінки ступеня забруднення:
Материк, на якому було акліматизовано нутрію..
Характерне явище усіх мегаполісів, коли в повітрі формується густий туман із суміші пилу, диму:
Що НЕ належить до основних цілей сталого розвитку
Завдання з правильної комбінації відповіді.
А Назва Б Причина В Оболонка, з якою пов'язане виникнення
1 водяна ерозія... 1 браконьєрство ..................................1 атмосфера
2 засолення .........2 хімічне забруднення ..........................2 літосфера
3 вітрова ерозія ...3 неправильне землекористування ...3 гідросфера
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома