Узагальнення знань учнів за розділом "Читаю байку для науки".

Наданий тест допоможе визначити рівень сформованих наскрізних умінь учнів з вивченого розділу "Читаю байку для науки"

Додано: 27 січня 2021
Предмет: Літературне читання, 3 клас
Тест виконано: 1050 разів
11 запитань
Запитання 1

1.    Закінчи речення

Невеликий, частіше віршований твір повчального змісту називається  ….

варіанти відповідей

мораль

байка

розповідь

Запитання 2

Як називають  автора байки

варіанти відповідей

казкар

байкар

пісняр

Запитання 3

В якій байці висловлено мораль «Коли хочеш, аби тобі вірили, ніколи не кажи неправди»

варіанти відповідей

«Двоє приятелів і ведмідь»

«Коник – стрибунець»

«Пастух-жартівник»

Запитання 4

Які людські вади висміює автор байки «Пастух-жартівник»

варіанти відповідей

злість

брехливість

зраду

Запитання 5

 Яке повчання має байка «Двоє приятелів і ведмідь»

варіанти відповідей

радість за свого товариша, який врятувався

засторога: не ходити з приятелями, які кидають в біді

захоплення чоловіком, який прикинувся неживим

Запитання 6

Під яким псевдонімом  Леонід Глібов друкував свої твори

варіанти відповідей

Дідусь Панас

Дідусь Іван

Дідусь Кенир

Запитання 7

За які риси характеру автор засуджує Коника у байці «Коник – стрибунець»

варіанти відповідей

талант співати 

веселу вдачу

безтурботне життя

Запитання 8

З яким почуттям зверталися бур’яни  до жолудя за байкою «Жолудь»

варіанти відповідей

зі знущанням

з насмішкою 

з турботою

Запитання 9

Вкажи правильно назву твору та його автора

варіанти відповідей

Езоп "Коник-стрибунець"

Л. Глібов "Пастух-жартівник"

П. Глазовий "Жолудь"

Запитання 10

  Вислів «Хто ледащо, тому їсти нема що» є мораллю байки

варіанти відповідей

"Коник-стрибунець"

Жолудь"

"Двоє приятелів і ведмідь"

Запитання 11

У якому з наданих прислів’ів  виражено мораль байки  Павла Глазового «Жолудь»

варіанти відповідей

У хаті гульки, а на городі ні цибульки.

У лиху годину пізнаєш вірну людину

Не копай іншому ями, бо сам упадеш

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест