Віруси - це .................................
Для збудників синдрому набутого імунодефіциту та грипу спільним є те, що їхня спадкова інформація міститься в ................
Яка з наведених загальнобіологічних властивостей живих систем характерна для вірусів?
Яка речовина входить до складу капсиду простих вірусів?
Проаналізуйте твердження щодо вірусів.
І. Віруси можуть передаватися повітряно-крапельним шляхом.
ІІ. Є віруси, у яких носій спадкової інформації - молекула РНК.
Чи є поміж них правильні?
Вірусними хворобами людини є ................., ................, ..................., ..........
Виберіть всі характеристики даного організму: ......, ..........., .........
Віроїди спричинюють ураження ....................
Пріони спричинюють .......
Інфекційні частинки білкового походження - це ...................
Визначте варіант з правильним розташуванням таксонів тваринного світу: .......
Визначте варіант з правильним розташуванням таксонів рослинного світу: .........
Визначте варіант, де дана характеристика генетичного критерію видів.
Найменша і основна одиниця класифікація - це ...........
Назвіть всі ознаки, що характеризують живий організм
На рисунку зображено три біологічні об'єкти, позначені цифрами.
Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації.
І. Об'єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації живого.
ІІ. Об'єкт 2 порівняно з об'єктом З перебуває на вищому рівні організації.
Чи є поміж них правильні?
Проаналізуйте твердження щодо рівнів організації об’єктів.
І. Об’єкти 1 і 2 перебувають на одному рівні організації живої природи.
ІІ. Об’єкт З можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи. Чи є поміж них правильні?
До якої форми життя належать дані організми?
Визначте характеристику компонентів організмового рівня організації
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома