Завдання тесту відповідають першому. другому та частково третьому рівню засвоєння знань, третій і четвертий (достатній і високий) бажано щоб учні виконували в інший спосіб (на розсуд вчителя)
Життя людини відрізняється від життя тварин тим, що вона:
Культура здоров’я:
Різні складові здоров’я:
Найважливішим чинником, що впливає на здоров’я, є:
Стати дорослим означає:
Пункти, які відповідають вимогам здорового способу життя:
Вкажіть, що повинен робити підліток для того, аби стати соціально зрілим:
Вкажіть, що вміє робити соціально зріла особистість:
Вкажіть суб’єктивні показники здоров’я:
. Вкажіть ознаки правильної постави:
Вкажіть ті вміння, яких має набути підліток при підготовці до дорослого життя:
Знайдіть відповідність між термінами та їхніми визначеннями.
1. Феномен
2. Клітина
3. Біологічне життя
4. Культура
5. Здоров’я
А елементарна структурно – функціональна одиниця живого організму Б особливий стан матерії, при якому біологічні організми відрізняються від неорганічних об’єктів за рахунок процесів обміну речовин, росту, розвитку, розмноження, поведінки
В виняткове, незвичайне, рідкісне явище, те, що важко осягнути
Г стан повного фізичного, духовного й соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів
Д те, що зазвичай спрямовує нашу діяльність, мислення й почуття, що формує наші інтереси, оцінки й моральні норми
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома