Які твердження щодо раціонального харчування є правильними?
1.Для того ,щоб харчування було раціональним, треба враховувати тільки енергію,що надходить з їжею
.2.Повноцінний раціон має містить вуглеводи.білки,жири,вітаміни,неорганічні речовини,воду,мікроелемент
3.Неправильне харчування є причиною виникнення захворювань та розладів функцій організму.
Які твердження щодо впливу рухової активності на фізичний,психологічний й соціальний добробут людини є правильними?
1.Чинниками розвитку фізичного здоров’я людини є рівень роботи її фізіологічних систем і функціональної готовності до фізичних навантажень.
2.Унаслідок гіпокінезії виникає так звана «атрофія органів від невикористання».
3.Рухова активність впливає на психологічне та соціальне благополуччя людини.
Які твердження щодо сну є правильними?
1. Під час сну відбувається особлива діяльність головного мозку.
2.Підлітку необхідно спати не менше ніж 8-9 годин на добу.
3.У дорослої людини індивідуальна потреба в сні може коливатися від 6 до 12 годин (у середньому близько 8 годин).
Сукупність негативних змін в організмі людини,що виникає в результаті тривалої гіпокінезії,-це:
Які твердження щодо життєвих цінностей є правильними?
1.Загальнолюдськими цінностями є родина, здоров’я,освіта,робота.
2.Здоров’я посідає середню позицію в ієрархії людських цінностей.
3.Культура здоров’я є складовою загальної культури.
Які твердження щодо здоров’я є правильними?
1.Здоров’я людини визначає лише функціонування її органів та систем органів.
2.Кожна людина по-різному розуміє здоров’я й по-різному до нього ставиться в різному віці.
3.Культуру здоров’я потрібно формувати з дитинства.
Оберіть принципи рухової активності:
Скільки часу необхідно спати підліткам?
Дихальний або серцевий ритми, біоелектричні коливання мозку, циклічність процесів травлення, виділення - це?
Після занять фізкультурою необхідно:
Чинники, що сприяють фізичному здоров'ю:
Енергетичний баланс - це ..
Питтєвий режим підлітка ...
Збалансоване харчування:
Поживні речовини:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома