10кл. Пар. 29-32.Узагальнення знань з теми Обмін Речовин і перетворення енергії""

Додано: 18 грудня 2020
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 163 рази
20 запитань
Запитання 1

Вкажіть ферменти, що розщеплюють жири

варіанти відповідей

амілаза

ліпаза

нуклеаза

дегідрогеназа

Запитання 2

Білок у травній системі розщеплюється до

варіанти відповідей

молочної кислоти

гліцерину

амінокислот

глюкози

Запитання 3

Вкажіть гормон, що регулює кількість глюкози в крові

варіанти відповідей

тироксин

інсулін

глікоген

кортизол

Запитання 4

Які поживні речовини дають найбільше енергії з 1 г?

варіанти відповідей

білки

вуглеводи

ліпіди

Запитання 5

У якій системі відбувається дисиміляція поживних речовин?

варіанти відповідей

дихальній

кровоносній

травній

видільній

Запитання 6

Статичні чинники регуляції метаболізму

варіанти відповідей

раціон і режим харчування

спадковість

стать

маса тіла

вік

хронічні хвороби

Запитання 7

Знешкодження токсичних речовин шляхом перетворення їх у молекулярну форму із зміненими біологічними властивостями і виведення з організму

варіанти відповідей

біотрансформація

модифікація

біолокація

трансформація

Запитання 8

Динамічні чинники регуляції метаболізму


варіанти відповідей

раціон і режим харчування

 спадковість

хронічні хвороби

 маса тіла

 стать

 вік

Запитання 9


 Термічно нестійкі . добре розчинні у воді сполуки, які накопичуються у коренеплодах і плодах рослин.

варіанти відповідей

 діоксини

пестициди

білки

  жири

нітрати

 радіонукліди

Запитання 10

 Група хлоровмісних вуглеводнів із потужною токсичною дією на організм

варіанти відповідей

 діоксини

 пестициди

білки

  жири

 нітрати

 радіонукліди

Запитання 11

Серед речовин, що надходять до організму людини, виберіть ксенобіотики

варіанти відповідей

діоксини

пестициди

білки

жири

нітрати

радіонукліди

Запитання 12

Хімікати, що використовуються для боротьби зі шкідниками та для захисту рослин

варіанти відповідей

 діоксини

 пестициди

 білки

 жири

нітрати

 радіонукліди

Запитання 13

Співвідношення між кількістю енергії, що надходить в організм, має дорівнювати кількості енергії, що витрачається в процесі життєдіяльності

варіанти відповідей

раціональне харчування

харчовий раціон

енергетичний баланс

енергетична цінність

Запитання 14

Хвороби, що пов`язані з нестачею неорганічних речовин

варіанти відповідей

 остеопороз

остеохондроз

 подагра

 залізодефіцитна анемія

жовчокам`яна

сечокам`яна

Запитання 15

Хвороби, пов`язані з нестачею певних елементів ,що можуть бути вродженими чи спадковими


варіанти відповідей

 природні екзогенні біоелементози

 природні ендогенні біоелементози

техногенні біоелементози

  ятрогенні біоелементози

Запитання 16

Хвороби, що пов`язані з надлишом біонеорганічних речовин

варіанти відповідей

остеохондроз

остеопороз

подагра

жовчокам`яна

залізодефіцитна анемія

сечокам`яна

Запитання 17

Ендемічні хвороби, пов`язані з нестачею чи надлишком певних елементів в тій чи іншій географічній місцевості


варіанти відповідей

природні ендогенні біоелементози

природні екзогенні біоелементози

 техногенні біоелементози

 ятрогенні біоелементози

Запитання 18

Професійні хвороби,що виникають у людей,які працюють на шкідливих виробництвах ( антракоз, силікоз)

варіанти відповідей

природні ендогенні біоелементози

природні екзогенні біоелементози

техногенні біоелементози

ятрогенні біоелементози

Запитання 19


Захворювання , що пов`язані з інтенсивним або тривалим лікуванням різних хвороб препаратами, що містять певні мікроелементи


варіанти відповідей

природні ендогенні біоелементози

 природні екзогенні біоелементози

 техногенні біоелементози

ятрогенні біоелементози

Запитання 20

Тимчасове або тривале порушення біоелементарного складу організму, що пригнічуєпроцеси життєдіяльності

варіанти відповідей

авітаміноз

біоелементоноз

гіпервітаміноз

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест