Оцінку людиною власних можливостей, якостей, переваг і недоліків називають:
Які твердження щодо самореалізації в підлітковому віці є правильними?
I. Для формування особистості надзвичайно важливою є самоорганізація. II. Самореалізуватися — означає відобразити свій внутрішній світ у діяльності, показати його іншим людям. III. Формування особистості здійснюється виключно в підлітковому віці.
Люди, які відвідують курси підвищення кваліфікації, здійснюють самореалізацію:
Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали процеси самопізнання і формування особистості. Перший учень сказав, що пізнавати самого себе дуже складно, навіть якщо ти все знаєш про себе. Інший сказав, що підліткам самопізнання взагалі не потрібне, оскільки ще не завершена освіта. Хто з них правий?
Тривога є емоцією:
Референтна група — це:
Усвідомлення й оцінку власних дій, психічних процесів і станів називають:
Які твердження щодо формування особистості є правильними?
I. Самопізнання є необхідною умовою саморозвитку особистості. II. Відповідальність, гідність, громадська активність, твердість поглядів і переконань — необхідні якості для особистості. III. Особистість — це людина, яка здатна робити свій вибір, будувати власний життєвий шлях, координувати свою поведінку в стосунках з іншими людьми.
Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали чинники, що впливають на самооцінку людини. Перший учень сказав, що чинники впливу на самооцінку діють постійно, тому самооцінка може змінюватися залежно від обставин життя людини. Інший учень вважав, що на самооцінку особистості впливають думки інших людей, бо людина орієнтується в своїй поведінці на оцінку референтної групи. Хто з них правий?
Професійне самовизначення:
Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали методи самоконтролю. Перший учень сказав, що високий рівень самоконтролю передбачає вміння здійснювати самооцінку і виправляти помилки. Інший сказав, що самоконтроль поведінки неодмінно передбачає вміння контролювати свої думки. Хто з них правий?
Які твердження щодо вміння вчитися є правильними?
I. Навчання не вимагає свідомих зусиль, воно має приносити лише задоволення. II. Для кожної людини характерний індивідуальний стиль навчання. III. Для ефективного навчання треба вміти планувати свій час.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома