13 серпня о 18:00Вебінар: Готуємось до навчального року з онлайн-тестами «На Урок»: плануємо наперед

В.Дрозд Білий кінь Шептало

Додано: 9 квітня
Предмет: Українська література, 8 клас
Тест виконано: 769 разів
36 запитань
Запитання 1

1.На початку твору автор вводить образ батога.

Це символ....

варіанти відповідей

рабської покори

волі

непокори

Запитання 2

Одного вечора треба було везти зелень.Шептало був упевнений,що це буде не він.Чому?

варіанти відповідей

він удень багато працював

із конюхом були особливі стосунки

міг легко відмовитися

Запитання 3

Чого найбільше не любив Шептало? (2 відповіді)

варіанти відповідей

крутити привід

їздити до міста

перевозити гній

тяжко працювати

Запитання 4

Чого найбільше соромився кінь?

варіанти відповідей

масті

побиття

упряжі

Запитання 5

Мати Шептала працювала

варіанти відповідей

у полі

у цирку

у лісника

Запитання 6

Якого кольору був Шептало,коли повернувся після прогулянки?

варіанти відповідей

чорного

сірого

білого

Запитання 7

Головне,що дано білим коням,на думку Шептала

варіанти відповідей

розум

спритність

працьовитість

Запитання 8

"На Шептала можна було покластися.Такий...."(2 відповіді)

варіанти відповідей

норовливий

покірний

роботящий

Запитання 9

Жанр твору «Білий кінь Шептало» 


варіанти відповідей

казка

 оповідання

новела

повість

Запитання 10

Найбільше кінь Шептало не любив:



варіанти відповідей

 битися, штовхатися біля кормушки

 возити важкі вантажі — дрова, цеглу

 їздити на базар, крутити колесо

 ходити з усіма кіньми на водопій

Запитання 11

Про кого йде мова : "... маленький..., навіть не білий, а якийсь землисто-сірий..."

варіанти відповідей

Про Шептала

Про завфермою

Про Степана

Про хлопчика-підпасича

Запитання 12

Від чийого імені в оповіданні ведеться розповідь...

варіанти відповідей

Степана

автора

хлопця

Запитання 13

Яку траву найбільше любив кінь Шептало..

варіанти відповідей

звіробій

конюшину

деревій

Запитання 14

Кінь Шептало соромився

варіанти відповідей

упряжі, підневільного становища

своєї брудної сірої шкіри

злого й нерозумного конюха

брудної, занедбаної стайні

Запитання 15

Кого побачив Шептало у водянім дзеркалі?

варіанти відповідей

Своїх предків.

Матір.

Себе - незвично білого.

Запитання 16

Неприємний спомин засмоктав у грудях. Про що цей спомин?

варіанти відповідей

Як його жалить ( б'є) батіг.

Як його образили інші коні у табуні.

Як дружив із хлопцем.

Запитання 17

Мати розповідала коню про те, що горді білі коні - його діди та прадіди -

варіанти відповідей

Коні для роботи.

Царювали на циркових аренах.

Були в зоопарку.

Запитання 18

Шептало образився і втік, бо:

варіанти відповідей

конюх не дав напитися води

підпасок ударив батогом

примусили їхати до міста

відчув свою неволю

Запитання 19

Шептало змушений був штовхатися до корита з водою, як звичайний кінь, тому що:

варіанти відповідей

перший хотів напитися

води часто не вистачало

Степан підганяв його першим

боявся, що підпасок вдарить батогом

Запитання 20

Шептало не любив їздити до міста, тому що:

варіанти відповідей

дуже важко тягнути воза з бідонами та корзинами

соромився становища робочої худобини

погана дорога до міста

на бруківці ранив копита

Запитання 21

Кінь Шептало пишався:


варіанти відповідей

тим, що його любив конюх і підгодовував смачненьким

своєю силою, красою, незвичайністю

своїми предками — цирковими кіньми

 тим, що він був чемпіоном із бігу

Запитання 22

За Шепталову сваволю Степан називав його:




варіанти відповідей

хитрим стрибунцем

ледачим зіллям

старою клячею

лиходієм

Запитання 23

Як кінь охарактеризував сам себе? Він був:




варіанти відповідей

покірним і роботящим

брикливим і жорстоким

 принциповим і водночас відповідальним

байдужим до всього

Запитання 24

Про що розповідала мати Шепталу, коли той був малим?



варіанти відповідей

Важке коняче життя

майбутню його красу, силу і велич

дідів і прадідів

необхідність якісного харчування

Запитання 25

Вирвавшись на волю, кінь Шептало побіг:



варіанти відповідей

понад берегом річки, по мілинів

вздовж проїжджої частини дороги

до лісу

додому

Запитання 26

Стукіт копит коня порівнювався із:


варіанти відповідей

рухом поїзда по залізничній колії

гуркотом на небі

звуком дятла, який перебував на стовбурі дерева

музичним тактом

Запитання 27

Головна проблема твору..

варіанти відповідей

підступність і зрада

формування особистості, роздвоєність її душі

людина та природа

Запитання 28

Мати в дитинстві часто розповідала...

варіанти відповідей

про гордих гнідих коней

про гордих білих коней

про гордих вороних коней

Запитання 29

Укажіть, як ставилися до Шептала бригадні коні

варіанти відповідей

співчували

глузували

обходили стороною

недолюблювали

Запитання 30

Як вчинив Шептало після втечі

варіанти відповідей

повернувся гордовитим, викупаним, білим конем

повернувся викачавшись у бруді, щоб не відрізнятися від інших

примкнув до дикого табуна

примкнув до бродячого цирку

Запитання 31

У оповіданні згадуються природні явища:

варіанти відповідей

Вітер і дощ

Дощ і блискавка

Дощ і райдуга

Дощ і град

Запитання 32

7. Що найбільше гнітило Шептала в теперішньому житті?

варіанти відповідей

табунна подорож до колодязного корита

подорож до міста вранці

коли били батогом

коли ставав брудним

Запитання 33

Степан особливо ставився до Шептала, тому що він був:

варіанти відповідей

працьовитий

білий

швидкий

добрий

Запитання 34

Завершіть цитату: "Серед усіх робіт він (Шептало) найбільше недолюблював...."

варіанти відповідей

орати поле й возити воду

катати дітей і відпочивати у спеку

виступати в цирку і бути в центрі уваги

крутити привід і їздити до міста

Запитання 35

За що так несподівано і глибоко образився кінь Шептало на Степана?

варіанти відповідей

за удар батогом

за те, що залишив без вечері

за те, що примушував виконувати важку роботу

за те, що хотів його продати

Запитання 36

Про що розповідала в дитинстві матір Шептала?

варіанти відповідей

про далекі казкові країни

про добрих і злих людей

про гордих білих коней

про мандрівний цирк

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест