В.Підмогильний " Місто" (за змістом твору)

Додано: 20 листопада 2020
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 1259 разів
24 запитання
Запитання 1

Як Степан зреагував на зустріч з Надійкою в дорозі?

варіанти відповідей

Байдуже

зрадів, хоч і не кликав її

був незадоволений

був радий, що вона прийшла на його запрошення

Запитання 2

Скільки років було Степану?

варіанти відповідей

20

21

25

30

Запитання 3

Про кого сказано у творі, що з нього був би ідеальний панотець?

варіанти відповідей

 Про Степана

про Гнідого-старшого;

про Левка

 про Степанового дядька

Запитання 4

По приїзді в Київ Степан жив на вулиці …

варіанти відповідей

Революції;

Свердлова

Нижній Вал

Хрещатик

Запитання 5

На іспиті Степан писав твір на тему:

варіанти відповідей

«Змичка міста і села»;

«Будівництво нової держави»;

«Бритва»

«Люди міст і сіл».

Запитання 6

Михайло Світозаров – це …

варіанти відповідей

найголовніший критик

відомий поет

 інститутський друг Степана

голова КУБУЧу.

Запитання 7

Приниженим і знищеним відчув себе герой, коли …

варіанти відповідей

почав жити поруч з коровами

побився з Максимом

критик не захотів прочитати його повість

дізнався про заміжжя Надійки

Запитання 8

«Все лихо українців у тім, що вони кепсько одягаються», - це слова …

варіанти відповідей

Степана Радченка

Бориса Задорожнього

секретаря лекторського бюро

Максима

Запитання 9

Покидаючи будинок Гнідих, Степан …

варіанти відповідей

написав записку

випив чаю

спалив свій старий одяг

ніжно попрощався з Мусінькою

Запитання 10

Степан і Зоська вперше зустрілися …

варіанти відповідей

на вулиці

на концерті

на літературній вечірці

у Задорожнього

Запитання 11

Проглядаючи повість М. Коцюбинського, Спепан дійшов думки:

варіанти відповідей

 «Ніколи я такого не напишу!»;

«І я так зможу написати!»

Потрібен досвід, аби так написати»;

«Не кожен так напише».

Запитання 12

Хто сказав Степану: «Душа в тебе погана»?

варіанти відповідей

Мусінька

Надійка

Зоська

Рита

Запитання 13

«Жінка мала спокійне, майже нерухоме довгасте обличчя, що в прямокутній рамці гладенького стриженого волосся з рівним пасмом над очима нагадувало щось старовинне, витончене і застигле…» - це портрет …

варіанти відповідей

Тамари Василівни

Надійки

Зоськи

Рити

Запитання 14

Максим прийшов до Степана з пропозицією …

варіанти відповідей

бути друзями

взяти його на роботу

купити у нього марки

пообідати разом

Запитання 15

«Історичною здохлятиною» Вигорський називав …

варіанти відповідей

Село

Київ

Поділ

окраїну міста

Запитання 16

. Жінки в житті Степана з’являлися в такій послідовності:

варіанти відповідей

Надійка – Рита – Зоська – Мусінька

Мусінька – Надійка – Зоська – Рита

Зоська – Мусінька – Рита – Надійка

Надійка – Мусінька – Зоська – Рита

Запитання 17

Кульмінацією у творі є епізод:

варіанти відповідей

поселення Степана в Гнідих

бійка з Максимом;

смерть Зоськи;

зустріч з Надійкою

Запитання 18

. Продовжити думку Степана: «Література – не тільки почесна, а й  … ».

варіанти відповідей

страшна річ

вигідна річ

цікава річ

весела річ

Запитання 19

Вибравшись від Гнідих, Степан розпочинав кожен новий день з того, що …

варіанти відповідей

читав біля вікна

довго лежав в ліжку

купався в Дніпрі

їв тістечка

Запитання 20

. Прототипом поета Вигорського є …

варіанти відповідей

Свідзинський

Хвильовий

Плужник

Косинка

Запитання 21

. Студента Задорожнього двічі виключали з інституту, бо …

варіанти відповідей

пропускав заняття

його батько був священиком;

не складав іспитів

симпатизував ворогам революції

Запитання 22

В інституті Степан не відвідував лекцій з

варіанти відповідей

української мови

політекономії

економгеографії

іноземної мови

Запитання 23

Після того, як Максиму стало відомо про стосунки матері зі Степаном, він …

варіанти відповідей

вигнав квартиранта

з’їхав сам

посварився з матір’ю

помстився Степану

Запитання 24

Продовжіть думку Степана: «Не ненавидіти треба місто, а …»

варіанти відповідей

стати в ньому щасливим

любити

здобути

тікати з нього

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест