Де жила криниця?
Хто багато років жив у лузі, під гіллястим дубом?
Хто прийшов до дуба?
Що любив робити хлопчик?
Що зробив «відвідувач»?
Чому хлопець кинув камінь у криницю?
Що сталося з криницею?
Що змінилося, коли криниця засохла?
У подані речення встав пропущені слова.
1.Камінь упав на дно і забив _______________.
2.Вода перестала заповнювати ____________.
3.Криниця______________.
Якого речення не було в тексті?
1. Одного разу до дуба прийшов хлопчик.
2. Він дуже любив природу.
3. Минуло багато років.
Пронумеруй пункти плану відповідно до послідовності розгортання подій у тексті.
Де ж воно все поділося?
Криниця під дубом.
Пустощі хлопчика.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома