В.Винниченко. " Момент"

Додано: 2 квітня 2020
Предмет: Українська література, 10 клас
Копія з тесту: В.Винниченко. " Момент"
Тест виконано: 116 разів
23 запитання
Запитання 1

Підзаголовок новели:

варіанти відповідей

Розповідь Шехерезади

(Із оповідань тюремної Шехерезади)

Мить щастя

Одна мить Шехерезади

Запитання 2

У яку пору відбувалася подія в новелі:

варіанти відповідей

літо

осінь

зима

весна

Запитання 3

Продовжіть цитату " Круг мене кохалося поле, шепотіло, цілувалось... З ким?..."

варіанти відповідей

А з небом, з вітром, з сонцем.

А з жайворонком, з вітром, з васильками.

А з джерельцем, з сонцем, з небом.

А з сонцем, пшеницею, вітром.

Запитання 4

Куди прямував оповідач:

варіанти відповідей

додому

на вокзал

до кордону

до річки

Запитання 5

Контрабандист Семен Пустун не любив: 

варіанти відповідей

їздити вночі

мовчати

говорити без потреби

людей

Запитання 6

Як ставився оповідач до смерті:

варіанти відповідей

боявся

вважав, що його це не стосується

при думці про смерть йому ставало страшенно смішно

як до гри

Запитання 7

Про що попереджав Семен оповідача:

варіанти відповідей

про те, що його можуть вбити

про те, що кордон потрібно переходити вдень

про те, що кордон ніхто не охороняє

про те, що буде його чекати у лісі

Запитання 8

Кого побачив оповідач у повітці:

варіанти відповідей

жандарма

контрабандистів

панну

свого товариша

Запитання 9

Продовжіть цитату " Я спокійно взяв солому й, не вагаючись,...."

варіанти відповідей

обсипав нею свій одяг.

подав Семенові.

обсипав нею її голову, плечі, груди.

підніс до голодного коня.

Запитання 10

Чому Семен звернувся до оповідача та панни з такими словами: " Треба зараз тікати! "

варіанти відповідей

тому що стражники трусять його товаришів, шукаючи якусь панну.

тому що стражники трусять його товаришів, шукаючи оповідача.

тому що йому набридло допомагати контрабандистам

тому що почалася пожежа.

Запитання 11

Хто дав панні револьвер:

варіанти відповідей

Семен

жандарм

лісник

оповідач

Запитання 12

Де знаходився кордон:

варіанти відповідей

біля річки

у лісі

в кінці села

біля гори

Запитання 13

На думку оповідача, ким він і панна колись були:

варіанти відповідей

панна - артисткою, а оповідач - її шанувальником

панна - зіркою, а оповідач - місяцем

панна - вчителькою, а оповідач - письменником

панна - берізкою, а оповідач - вітром

Запитання 14

Про що попросила панна оповідача:

варіанти відповідей

написати листа про те, що її вбили на кордоні і що вмерла вона так, як вмирають ті, що люблять життя

поцілувати її

залишити її у спокої

написати листа її рідним про те, що вона щасливо перейшла кордон

Запитання 15

Як називала себе панна:

варіанти відповідей

Маруся

Муся

Марина

Нюся

Запитання 16

Що зробила панна, як тільки-но перетнула кордон:

варіанти відповідей

поцілувала оповідача

впала на землю

сіла обідати

заснула у траві

Запитання 17

Що запропонувала панна оповідачеві після того, як вони перетнули кордон:

варіанти відповідей

жити разом

подорожувати разом

розійтись у різні боки і ніколи не шукати один одного

забути, що знали колись один одного

Запитання 18

Продовжіть цитату " Щастя — момент. Далі вже...."

варіанти відповідей

смерть

невідомість

байдужість

буденщина

Запитання 19

Продовжіть цитату " Вона тихо пішла, а я сидів, і в мені з мукою щеміло...."

варіанти відповідей

серце

осиротіле щастя

нездійсненне щастя

осиротіле серце

Запитання 20

За жанром твір " Момент" Винниченка - це:

варіанти відповідей

новела

оповідання

есе

повість

Запитання 21

Літературний рід твору Винниченка " Момент":

варіанти відповідей

лірика

ліро-епос

епос

драма

Запитання 22

Характерною ознакою твору «Момент» є:

варіанти відповідей

розповідь ведеться від третьої особи

відсутність головних героїв

наявність прологу

наявність імпресіоністичних засобів

Запитання 23

Проблеми порушені у творі " Момент"

варіанти відповідей

життя і смерть

любов і щастя людини;

поет і суспільство

злочин і покарання

гармонія людини й природи

філософії людського буття

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест