Василь Стус. Поезії

Додано: 21 березня 2019
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 4934 рази
12 запитань
Запитання 1

Псевдонім В. Стуса.

варіанти відповідей

Рудченко

Лозов'ягін

Каменяр

Василь Петрик

Запитання 2

Василь Стус у кінотеатрі імені О. Довженка сказав:

варіанти відповідей

"Хто за мир - встаньте"

"Хто проти тиранії - встаньте"

"Хто за демократію - встаньте"

"Хто проти диктатури - Встаньте"

Запитання 3

У назві збірки "Веселий цвинтар" використано

варіанти відповідей

метонімію

синекдоху

антитезу

оксиморон

Запитання 4

Василь Стус був представником

варіанти відповідей

ВАПЛІТЕ

шістдесятників

"Ланки"

"празької школи"

Запитання 5

Василь Стус - автор поезій

варіанти відповідей

"Господи, гніву пречистого"

"Недумано, негадано"

"Хай буде легко. Дотиком пера"

"Крізь сотні сумнівів я йду до тебе"

Запитання 6

Поезія "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе" належить до лірики

варіанти відповідей

патріотичної

особистої

філософської

пейзажної

Запитання 7

Поезія "Господи, гніву пречистого" належить до лірики

варіанти відповідей

патріотичної

особистої

філософської

пейзажної

Запитання 8

Віршовий розмір поезії "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе"

варіанти відповідей

хорей

ямб

дактиль

амфібрахій

анапест

Запитання 9

Віршовий розмір поезії "Господи, гніву пречистого"

варіанти відповідей

хорей

ямб

дактиль

амфібрахій

анапест

Запитання 10

У рядках "...крізь сотні сумнівів...", "...через сто зневір..." яскраво виражено художній засіб

варіанти відповідей

метафору

епітет

оксиморон

гіперболу

Запитання 11

Укажіть рядок образів з поезії "Господи, гніву пречистого".

варіанти відповідей

мати, син, хата, дорога

життя, надія, віра, мати

старість, молодість, життя, смерть

берег, час, світ, калина

Запитання 12

Укажіть рядок образів з поезії "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе".

варіанти відповідей

душа, щастя, біда, шлях

зневіра, життя, доля, страх

країна, людина, життя, річка

душа, річка, порожнеча, страх

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест