Вчимося вчитися

Додано: 20 квітня 2023
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 169 разів
10 запитань
Запитання 1

Якщо в процесі проходження теми "вчимося вчитися" ви хочете якомога більше дізнатися, запам’ятати і зрозуміти, яку з наведених стратегій для цього ви б назвали найменш ефективною?

варіанти відповідей

Організацію зустрічей з однодумцями для обговорення та дискусій щодо матеріалів курсу

Перегляд відео та наведення прикладів із власного життя

Повторний перегляд відео

Перегляд відео і спроби застосувати те, чого ви навчилися, у повсякденні

Перегляд відео та перевірка зрозумілості матеріалу за допомогою запитань в кінці епізоду

Запитання 2

Що з наведеного не є прикладом омани планування?


варіанти відповідей

Запланована вартість ремонту вашої кухні складала 7 000 грн., натомість він обійшовся в 17 000 грн.

Запланувати під час відпустки прочитати 4 книжки і натомість прочитати лише кілька розділів

Придбати абонемент у спортзал на 24 місяці і відвідувати його лише двічі на рік

Вважати себе кращим водієм, більш привабливою та порядною особою, ніж середньостатистична людина

Запитання 3

Метод відтворення − це процес відтворення інформації з пам’яті у письмовому вигляді, промовлянні чи в розмові, а не повторне її перечитування чи прослуховування. Ви краще засвоїте інформацію, якщо докладатимете зусиль, щоб пригадати її. Що з наведеного нижче не є прикладом методу відтворення?


варіанти відповідей

Читати деякий час розділ із однієї теми, а потім переключитися на іншу

Заповнювати білі прогалини у завданні для перевірки, яке створив для вас друг

Подумки спробувати пригадати переклад французького слова “bonsoir” перед тим, як перевірити, що воно означає

Перевіряти себе за допомогою карток із написаним поняттям на одній стороні і його визначенням на іншій

Закрити визначення ключової думки або поняття рукою та спробувати подумки відтворити його на цьому місці

правильно


Запитання 4

Метью Макглоун та Джесіка Тофігбакш продемонстрували, що люди вважають вирази, які римуються (наприклад, “Скорий поспіх − людям посміх” або “Заліз у багатство - забув і братство”) точнішими, правдивішими і більш проникливими за ті, що не римуються (наприклад, “Якщо поспішити - то можна помилитися” чи “Як розбагатів, то забув колишніх друзів”). Що з того, що було розглянуто в Епізоді 5, може це пояснити?

варіанти відповідей

Метод розподілення в часі

Метод чергування

Ентропія

Метод відтворення

Легкість сприйняття

Запитання 5

До чого з наведеного нижче можна віднести «зубріння»?


варіанти відповідей

Найпоширенішої форми навчання

Асоціативного навчання

Методу розподілення в часі

Активного навчання

Методу чергування

Запитання 6

У нашій бесіді з Бобом Бйорком він наводив метафори, через які розкривав принципи роботи нашої пам’яті. Який з наведених процесів найбільш подібний до принципів її роботи?

варіанти відповідей

Запис на компакт-диск

Запис у пам’ять комп’ютера

Запис на магнітофонну плівку

Зведення нових фундаментних балок, які поєднуватимуть старі частини будівлі з новими

запис на відеокамеру

Запитання 7

Боб Бйорк розказав про низку прийомів, які призводять до так званих “винагороджених зусиль”. Який з наведених прийомів не входить у цей перелік?

варіанти відповідей

Відтворення потрібного матеріалу за допомогою карток для запам’ятовування чи інших методів активного навчання

Зміна умов, в яких відбувається навчання

Зниження рутинності і збільшення елементу непередбачуваності навчального процесу

Розподілення навчальних сеансів у тривалому часовому проміжку

Надання неправильного зворотного зв’язку

Запитання 8

Джон Данлоскі розповів про “метааналіз”, який провів із колегами, задля визначення найефективніших методів навчання, якими зможуть користуватися студенти. Завдяки яким трьом методам процес навчання і запам’ятовування проходитиме найефективніше?

варіанти відповідей

Чергування, підкреслювання, розподілення в часі

Розподілення в часі, відтворення, чергування

Перечитування, відтворення, розподілення в часі

Підкреслювання, перечитування, розподілення в часі

Відтворення, перечитування, чергування

Запитання 9

Пол і Джеймс – два студенти, що готуються до іспиту. У них майже однакові оцінки. На лекціях Пол багато занотовує, вдома підкреслює потрібну інформацію в підручнику та проводить багато часу перечитуючи матеріал, аби завчити його. Джеймс слухає лекції, іноді робить нотатки, намагається пов’язати матеріал із власним життям, ставить собі запитання щодо матеріалу та намагається вчити його протягом всього семестру. На які результати слід очікувати, відштовхуючись лише від обраних ними методів навчання?

варіанти відповідей

Вони обидва добре складуть іспит, але Пол, імовірно, запам’ятає інформацію на довший часовий проміжок

Вони обидва добре складуть іспит, але Джеймс, імовірно, запам’ятає інформацію на довший часовий проміжок

Джеймс краще складе іспит, бо його методи навчання ефективніші

Вони обидва провалять іспит, бо користувалися неефективними методами навчання

Пол краще складе іспит, бо його методи навчання ефективніші

Запитання 10

Джеф Норман припустив, що просте виявлення пасток у повсякденному мисленні − не надто ефективний спосіб допомогти людям його покращити. Натомість у покращенні повсякденного мислення допоможе ____________ .


варіанти відповідей

Неквапливість

Збільшення обсягу і глибини знань

Поліпшення умінь пов’язаних із вирішенням задач

Будь що, що ви вважаєте доречним


Підвищення самооцінки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест