Якщо в процесі проходження теми "вчимося вчитися" ви хочете якомога більше дізнатися, запам’ятати і зрозуміти, яку з наведених стратегій для цього ви б назвали найменш ефективною?
Що з наведеного не є прикладом омани планування?
Метод відтворення − це процес відтворення інформації з пам’яті у письмовому вигляді, промовлянні чи в розмові, а не повторне її перечитування чи прослуховування. Ви краще засвоїте інформацію, якщо докладатимете зусиль, щоб пригадати її. Що з наведеного нижче не є прикладом методу відтворення?
Метью Макглоун та Джесіка Тофігбакш продемонстрували, що люди вважають вирази, які римуються (наприклад, “Скорий поспіх − людям посміх” або “Заліз у багатство - забув і братство”) точнішими, правдивішими і більш проникливими за ті, що не римуються (наприклад, “Якщо поспішити - то можна помилитися” чи “Як розбагатів, то забув колишніх друзів”). Що з того, що було розглянуто в Епізоді 5, може це пояснити?
До чого з наведеного нижче можна віднести «зубріння»?
У нашій бесіді з Бобом Бйорком він наводив метафори, через які розкривав принципи роботи нашої пам’яті. Який з наведених процесів найбільш подібний до принципів її роботи?
Боб Бйорк розказав про низку прийомів, які призводять до так званих “винагороджених зусиль”. Який з наведених прийомів не входить у цей перелік?
Джон Данлоскі розповів про “метааналіз”, який провів із колегами, задля визначення найефективніших методів навчання, якими зможуть користуватися студенти. Завдяки яким трьом методам процес навчання і запам’ятовування проходитиме найефективніше?
Пол і Джеймс – два студенти, що готуються до іспиту. У них майже однакові оцінки. На лекціях Пол багато занотовує, вдома підкреслює потрібну інформацію в підручнику та проводить багато часу перечитуючи матеріал, аби завчити його. Джеймс слухає лекції, іноді робить нотатки, намагається пов’язати матеріал із власним життям, ставить собі запитання щодо матеріалу та намагається вчити його протягом всього семестру. На які результати слід очікувати, відштовхуючись лише від обраних ними методів навчання?
Джеф Норман припустив, що просте виявлення пасток у повсякденному мисленні − не надто ефективний спосіб допомогти людям його покращити. Натомість у покращенні повсякденного мислення допоможе ____________ .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома