Величини. Команди присвоювання. Система координат у середовищі Scratch

Додано: 18 березня 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 90 разів
12 запитань
Запитання 1

Величина, значення якої не змінюється, називається ...

варіанти відповідей

константою

змінною

невідомою

об'єктом

Запитання 2

Величина, значення якої може змінюватися, називається ...

варіанти відповідей

сталою величиною

змінною величиною

невідомою

командою

Запитання 3

Для створення нової змінної у Scratch потрібно відкрити блок з групи ...

варіанти відповідей

Рух

Датчики

Величини

Оператори

Запитання 4

Де знаходиться початок системи координат на сцені?

варіанти відповідей

Зліва внизу

Центр сцени

Справа вверху

Зліва вверу

Запитання 5

Яка довжина і висота сцени? (Кількість кроків)

варіанти відповідей

Довжина - 480, висота - 360

Довжина - 400, висота - 360

Довжина - 360, висота - 360

Довжина - 480, висота - 480

Запитання 6

В якій групі є блоки з командами, у яких використовуються координати точок на сцені?

варіанти відповідей

Рух

Оператори

Датчики

Вигляд

Запитання 7

Блок порівняння чисел знаходиться в групі ...

варіанти відповідей

Події

Оператори

Величини

Датчики

Запитання 8

З допомогою якого скрипта можна створити таке зображення в середовищі Scratch?

варіанти відповідей
Запитання 9

Яку з фігур треба використати для складання алгоритму з повторенням в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

Операція присвоєння записується символом...

варіанти відповідей

==

=

+

/

//

%

Запитання 11

Операція ділення записується символом

варіанти відповідей

:

/

//

%

Запитання 12

Для введення даних в пам'ять ПК використовують команду

варіанти відповідей

print

Print

float

input

Input

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест