Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch
Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів
Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch
Вкажіть на кнопку Вставити об'єкт з файла
Вкажіть на кнопку Сфотографувати об'єкт камерою, підключеною до комп'ютера
Оберіть команду надання (присвоювання) змінній значення
Оберіть команду змінення значення змінної на вказане значення(це значення може бути як додатним, так і від’ємним).
Оберіть команду відображення блока зі значенням змінної на Сцені
Оберіть команду приховування блока зі значенням змінної на Сцені
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома