Величини. Змінні. Вказівка присвоювання (17 урок)

Додано: 23 січня
Предмет: Інформатика, 7 клас
9 запитань
Запитання 1

Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch

варіанти відповідей

Скрипт

Сцена

Образ

Спрайт

Проект

Рудий кіт

Запитання 2

Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

варіанти відповідей
Запитання 3

Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 4

Вкажіть на кнопку Вставити об'єкт з файла

варіанти відповідей
Запитання 5

Вкажіть на кнопку Сфотографувати об'єкт камерою, підключеною до комп'ютера

варіанти відповідей
Запитання 6

Оберіть команду надання (присвоювання) змінній значення

варіанти відповідей
Запитання 7

Оберіть команду змінення значення змінної на вказане значення(це значення може бути як додатним, так і від’ємним). 

варіанти відповідей
Запитання 8

Оберіть команду відображення блока зі значенням змінної на Сцені

варіанти відповідей
Запитання 9

Оберіть команду приховування блока зі значенням змінної на Сцені

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест