7kl Величини. Змінні. Вказівка присвоювання

Додано: 8 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 93 рази
15 запитань
Запитання 1

Як називається величина, яка має одне і те ж значення в будь-які моменти часу?

варіанти відповідей

 константа

 змінна

число

літера

Запитання 2

2. Що обов'язково має кожна величина?

варіанти відповідей

ім'я

виконавця

значення

константу

Запитання 3

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми називається ....

варіанти відповідей

Константа

Змінна

Стала

Послідовна

Запитання 4

Як створити змінну в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Відкрити вкладку Скрипти - Величини - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для даного спрайту - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Події - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Рух - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Запитання 5

Величини за видом бувають

варіанти відповідей

Великі і малі

Числовими, рядковими, логічними

Букви і числа

Сталими і змінними

Запитання 6

Ім'я величини може складатися з

варіанти відповідей

одного символу

кількох символів

одного або кількох символів

Запитання 7

Виберіть команду присвоювання змінній значення

варіанти відповідей
Запитання 8

Виберіть команду змінення значення змінної на вказане значення

варіанти відповідей
Запитання 9

Виберіть команду відображення блока зі значенням змінної на Сцені

варіанти відповідей
Запитання 10

Виберіть команду приховування блока зі значенням змінної на Сцені.

варіанти відповідей
Запитання 11

За допомогою якого розділу команд можна створити змінні у Скретчі?

варіанти відповідей

Події

Величини

Олівець

Керувати

Запитання 12

Чи можна видалити створені змінні у середовищі Скретч?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 13

Як позначається та означає знак ПРИСВОЄННЯ?

варіанти відповідей

:≠

:=

=

Надати, присвоїти значення змінної

Назвемо зміну

Запитання 14

Якого значення набуде змінна a та b після виконання фрагментів програми

a=6

b=4

c:=a

a:=b

b:=c

варіанти відповідей

a=6 b=4

a=4 b=6

a=4 b=4

a=6 b=6

Запитання 15

Якого значення набуде змінна x після виконання фрагментів програми

a=6

b=a

x:=a+b

варіанти відповідей

10

12

16

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест