1. Укажіть хто здійснив першу навколосвітню подорож.
2.Держава Інків була знищена завдяки вторгненню конкістодорів очолюваних :
3.Які індіанські племена проживали на територіі сучасной Мексики:
4. Основа промислового виробництва в період раннього Нового часу:
5. Укажіть із чиїм ім’ям пов’язано відкриття морського шляху з Європи до країн Сходу.
6. «Рух за реформу і оновлення католицької церкви» — це
7. Установіть послідовність подій у хронологічній послідовності.
А) Початок конкісти; Б) початок першої подорожі Христофора Колумба;
В) відкриття мису Доброї Надії; Г) початок навколосвітньої подорожі.
8. Установіть відповідність між описом та особистістю.
А) Христофор Колумб
Б) Ернан Кортес
В) Васко да Гама
1. Цей мореплавець отримав від короля Португалії три кораблі з екіпажем та сто сімдесят чоловік команди. Він відкрив те, чого Колумбу, попри всі його намагання, відкрити не вдалося.
2.Він народився в Італії, але плавав під іспанським прапором. В Іспанії отримав звання адмірала та був упевнений, що в результаті здійсненої ним експедиції досяг східних берегів Індії або Китаю.
3. Він народився у збіднілій дворянській родині. Авантюрист. Шукач пригод. Підкорив Мексику
9.Індіанці вирощували невідомі у Європі культури. Виберіть ці культури.
10.Виберіть країни, які боролися за нові землі , що спричинило перший в історії колоніальний поділ світу.
11.«Революція цін» — ..
12. У якій країні у ХІV ст.. зародилась культура епохи Відродження або Ренесансу?
13. Хто є автором картини "Таємна вечеря"?
14. На основі якої філософської ідеї виникло мистецтво епохи Відродження?
15. Рух спрямований проти протестантизму називається
16. Ігнатій Лойола створив
17. Автором якого з наведених творів був Еразм Роттердамський?
18. Хто з титанів Високого Відродження залишив у своїх нотатках описи телефона, автомобіля, парашута, гелікоптера?
19. Женевський Папа
20. В якому році М.Лютер оприлюднив свої «95 тез»?
21. Один з основних напрямків у християнстві, виник внаслідок Реформації ХVІ ст. Його початковими формами були лютеранство, кальвінізм
22. Як називався документ про відпущення гріхів
23. Англійська революція розпочалася
24. «Непереможна армада» розгромлена
25.Оберіть з переліку факти з історії Франції в XVI-XVII ст. (3 відповіді)
26. Форма правління, за якої монарх має необмежену вищу владу
27. "Король-сонце", за якого завершилося формування абсолютної монархії у Франції
28. Подія, яка відбулася 24 серпня 1572 р.
29. Який документ остаточно заклав фундамент нової форми правління в Англії — парламентської монархії?
30. Королева, яка посвятила в рицарі відомого пірата Френсіса Дрейка
31. Унія, укладення якої ознаменувало створення нової незалежної держави - Об'єднаних провінцій Нідерландів
32. Позначте роки Тридцятилітньої війни
33. Хто зображений на картині?
34.Вкажіть поняття, яке відповідає наведеному визначенню:
Підприємство, на якому використовується ручна праця, там кожна людина виконує лише одну операцію, це призвело до появи розподілу праці – це…:
35. Установи співідношення між історичними фактами, подіями та країною, в якій вони відбувалися.
1. Фільварки, "шляхетська демократія", "Великий Потоп"
2. "Непереможна армада", повстання комунерос, "імперія, над якою ніколи не заходить сонце"
3. Обгороджування, "криваве законодавство", королівська реформація
4. Варфоломеївська ніч, Нантський едикт, гугеноти
А Англія
Б Іспанія
В Річ Посполита
Г Франція
36. Установи співідношення між історичними діячами та країнами.
1. Стефан Баторій
2. Рішельє
3. Вільгельм І Оранський
4. Олівер Кромвель
А Англія
Б Нідерланди
В Річ Посполита
Г Франція
37. Установіть відповідність між поняттям і його значенням
1. "круглоголові"
2. "левелери"
3. "гези"
4 "залізнобокі"
А. урівнювачі,які виступали за встановлення в Англії республіки
Б. загони воїнів, які створив Олівер Кровель
В. учасники національно - визвольної боротьби в Нідерландах
Г. прихильники парламенту в Англії в боротьбі проти короля
38. Установіть відповідність між датою і подією
А 1562-1594
Б 1648
В 1630-1635
Г 1688-1689
1.Шведський етап Тридцятилітньої війни
2.Славна революція
3.Вестфальський мир
4.Релігійіні війни у Франції
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома