13. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури

Додано: 4 листопада 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 173 рази
9 запитань
Запитання 1

Для переходу в режим редагування вершин, ребр та граней, натискаємо клавішу...

варіанти відповідей

Ctrl

Tab

Shift

Alt

Запитання 2

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі, для створення ефекту певних властивостей матеріалу.

варіанти відповідей

Рельєф

Властивість

Текстура

Прозорість

Запитання 3

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

Modeling

Shading

Layout

Rendering

Запитання 4

Для встановлення АвтоЗлиття вершин в Blender, потрібно зайти на вкладку...

варіанти відповідей
Запитання 5

В основі побудови поверхні типу Сіть (mesh) лежить трьохелементна структура...

варіанти відповідей

вершини

ребра

грані

точки

площини

система координат

освітлення

камера

Запитання 6

Встановіть правильний порядок дій:

Для того, щоб об’єднати два ряди вершин вздовж осі Z, потрібно:

1) натискаємо клавіші S та Z

2) виділити ці вершини

3) натиснути лівою кнопкою миші

4) наблизити ці вершини за допомогою мишки

5) встановити АвтоЗлиття.


варіанти відповідей

2,1,4,3,5

5,2,1,4,3

1,2,4,3,5

3,2,1,4,5

Запитання 7

Для виділення всього периметра ребра, потрібно натиснути...

варіанти відповідей

Аlt+ліву клавішу мишки

Shift +ліву клавішу мишки

Двічі клавішу G

клавіші S та Y

Запитання 8

Для вибору режиму вибору ребр (Edge select) натискаємо на кнопку...

варіанти відповідей
Запитання 9

Для того, щоб призв'язати один ряд ребер до іншого:

1) виділяємо один ряд ребер,

2) натискаємо двічі клавішу....

3) і піднімаємо ребра до необхідного нам з’єднання,

4) наблизив клікаємо ЛКМ.

Яку клавішу слід натиснути?


варіанти відповідей

S

W

Z

A

G

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест