Для переходу в режим редагування вершин, ребр та граней, натискаємо клавішу...
Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі, для створення ефекту певних властивостей матеріалу.
У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок
Для встановлення АвтоЗлиття вершин в Blender, потрібно зайти на вкладку...
В основі побудови поверхні типу Сіть (mesh) лежить трьохелементна структура...
Встановіть правильний порядок дій:
Для того, щоб об’єднати два ряди вершин вздовж осі Z, потрібно:
1) натискаємо клавіші S та Z
2) виділити ці вершини
3) натиснути лівою кнопкою миші
4) наблизити ці вершини за допомогою мишки
5) встановити АвтоЗлиття.
Для виділення всього периметра ребра, потрібно натиснути...
Для вибору режиму вибору ребр (Edge select) натискаємо на кнопку...
Для того, щоб призв'язати один ряд ребер до іншого:
1) виділяємо один ряд ребер,
2) натискаємо двічі клавішу....
3) і піднімаємо ребра до необхідного нам з’єднання,
4) наблизив клікаємо ЛКМ.
Яку клавішу слід натиснути?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома