Вершини, ребра, грані. Графічні текстури в Blender

Додано: 14 жовтня
Предмет: Інформатика, 9 клас
11 запитань
Запитання 1

В якому режимі редагують вершини, грані, ребра?

варіанти відповідей

Режим об'єкту

Режим редагування 

Режим скульптингу

Запитання 2

Якою клавішею можна перейти в режим редагування?

варіанти відповідей

Tab 

F12 

Enter 

Запитання 3

Вкажіть режим редагування Граней:

варіанти відповідей
Запитання 4

Вкажіть режим редагування Ребер:

варіанти відповідей
Запитання 5

Вкажіть кнопку для роботи з Текстурами

варіанти відповідей
Запитання 6

Вкажіть кнопку для роботи з Матеріалами

варіанти відповідей
Запитання 7

На малюнку ввімкнений режим редагування ...

варіанти відповідей

ребер

граней

вершин

Запитання 8

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі для створення ефекту певних властивостей матеріалу, називається ...

варіанти відповідей

поверхнею 

текстурою 

рельєфом

властивістю 

Запитання 9

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

Modeling 

UV-сфера 

Rendering 

Shading 

Запитання 10

Перед нанесенням на об'єкт текстури спочатку потрібно створити

варіанти відповідей

 Сировину

Речовину 

Матеріал

Текстуру 

Запитання 11

Колір текстури з'єднують з

варіанти відповідей

Кольором поверхні 

Допоміжним кольором 

Основним кольором

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест