Редактор 3D-графіки Blender

Додано: 14 жовтня
Предмет: Інформатика, 9 клас
Копія з тесту: Редактор 3D-графіки Blender
10 запитань
Запитання 1

Тривимірна графіка, або 3D-графіка, – це

варіанти відповідей

частина комп'ютерної графіки, яка має справу зі створенням, обробкою та зберіганням растрових зображень

створення зображення в комп'ютерній графіці з сукупності геометричних примітивів — (точок, ліній, кривих, полігонів), тобто об'єктів, які можна описати математичними виразами

розділ комп’ютерної графіки, який вивчає методи та засоби створення зображень просторових об’єктів з використанням комп’ютерних програм

технологія створення зображень на основі фракталів

Запитання 2

Оберіть сфери застосування тривимірного моделювання

варіанти відповідей

інженерне проєктування

архітектура

освіта і наука

програмне забезпечення ПК

хмарні технології

Кінематографія, мультиплікація, комп’ютерні ігри

Запитання 3

Оберіть 3D-редактор Blender

варіанти відповідей
Запитання 4

Цифрою 3 на малюнку позначено об'єкт

варіанти відповідей

Джерело світла – лампа (ім’я об’єкта Light)

Тривимірний примітив куб (ім’я об’єкта Cube)

Камера (ім’я об’єкта за замовчуванням Camera)

Запитання 5

Позначте основні тривимірні примітиви

варіанти відповідей
Запитання 6

Для вибору об’єкта у Вікні 3D-огляду використовують інструмент

варіанти відповідей
Запитання 7

За ліцензією якого типу поширюється тривимірний редактор Blender?

варіанти відповідей

Некомерційна

Вільна

Умовно-безкоштовна

Комерційна

Запитання 8

Редактор тривимірної графіки Blender який об’єднує засоби для:

варіанти відповідей

створення тривимірної анімації

візуалізація (рендеринг) 3D-моделей для отримання тривимірних зображень

підготовки текстових документів

використання матеріалів і текстур для оформлення поверхонь моделей

створення 3D-моделей у різних техніках, редагування та перегляд моделей

Запитання 9

Цифрою 2 на малюнку позначено об'єкт

варіанти відповідей

Джерело світла – лампа (ім’я об’єкта Light)

Тривимірний примітив куб (ім’я об’єкта Cube)

Камера (ім’я об’єкта за замовчуванням Camera)

Запитання 10

Цифрою 1 на малюнку позначено об'єкт

варіанти відповідей

Джерело світла – лампа (ім’я об’єкта Light)

Тривимірний примітив куб (ім’я об’єкта Cube)

Камера (ім’я об’єкта за замовчуванням Camera)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест