Види техногенних аварій, які виникли внаслідок воєнних дій. Дії під час хімічної та радіаційної небезпеки.

12 запитань
Запитання 1

Як діяти, якщо є загроза руйнації будівлі? (оберіть усі можливі правильні відповіді)

  

варіанти відповідей

якомога швидше залишите споруду

скористаєтесь ліфтом - буде швидше

возьмете із собою гроші, документи та цінні речі

  

повідомете іншим людям про загрозу обвалу

під час евакуації не створюватимете тисняви

Запитання 2

До хімічних катастроф можна віднести

варіанти відповідей

викиди та витоки небезпечних хімічних речовин оксид азоту, аміак, хлор, синильна кислота, сірчистий газ, сірководень

аварії на транспорті при перевеезенні небезпечних хімічних речовин, вибухових та пожежнонебезпечних вантажів

загорання різних матеріалів, обладнання, будівельних конструкцій,яке супроводжується забрудненням навколишнього середовища

усі відповіді вірні

Запитання 3

Йодна профілактика проводиться у випадку

варіанти відповідей

хімічної загрози

воєнної загрози

радіаційної загрози

Запитання 4

Ознаки отруєння хлором

варіанти відповідей

сльозотеча

сухий кашель

кашель із виділенням мокроти з кров'ю

задуха

Запитання 5

Визначте, що необхідно робити під час хімічної небезпеки

варіанти відповідей

ЯКЩО ВИ ЗНАХОДИТЕСЬ НА ВУЛИЦІ, негайно застосуйте найпростіші засоби захисту органів дихання та, відповідно до отриманої інформації, виходьте із зони зараження у вказаному напрямку

ЯКЩО ВИ ЗНАХОДИТЕСЬ НА ВУЛИЦІ, лягайте на землю, прикрийте голову , закрийте вуха та відкрийте рота

ЯКЩО ВИ ВДОМА, вимкніть газ та електропостачання, використайте правило "двох стін"

ЯКЩО ВИ ВДОМА, вимкніть газ і електропостачання, надійно загерметизуйте приміщення, харчові продукти і створіть запас води, чекайте повідомлень про ситуацію, яка склалася.

ЯКЩО ВІДСУТНЯ МОЖЛИВІСТЬ ЗАЛИШИТИ НЕБЕЗПЧНУ ЗОНУ, зайдітьу найближче приміщення і візьміть участь у його герметизації

ЯКЩО ВІДСУТНЯ МОЖЛИВІСТЬ ЗАЛИШИТИ НЕБЕЗПЧНУ ЗОНУ, зайдітьу найближче приміщення і перечекайте

Запитання 6

Почувши з повідомлень, що небезпека минула, ваші дії

варіанти відповідей

помитися з милом, ретельно вимити очі, прополощіть рот

провітріть приміщення

приготуйтесь до евакуації

Запитання 7

Що обов'язково має бути в тривожній валізі?

варіанти відповідей

паспорт і копії всіх необхідних документів в поліетиленовій упаковці

одяг, спідню білизну, шкарпетки, зручне взуття


ліхтарик, сірники, запальничку, свічки

таблетки для очищення води

продукти харчування на два дні,два літри питної води на одну людину

всі відповіді вірні

Запитання 8

До видів сигналів, що застосовуються для забезпеченняоповіщення населення належать

варіанти відповідей

звукові (електросирени, гучномовці, динаміки тощо)

світлові (будь-які світловісигнали, які інформують про небезпеку: прапори, світлодіодні пристрої)

комбіновані: вид сигналів, що включає в себе звукове та світлове сповіщення.

всі відповіді вірні

Запитання 9

Дайте визначення поняттю "евакуація"

варіанти відповідей

вимушена або добровільна зміна місця проживання окремих груп людей

комплекс заходів, спрямованих на переведення військових сил країни у військовий стан

організоване вивезення населення у заздалегідь підготовлені довколишні безпечні місця

поступове погіршення якості, втрата цінних властивостей

Запитання 10

Якщо Ви отримали сигнал про початок евакуації:

варіанти відповідей

закрийте вхідні двері

відключіть електрику, газ, воду

не звертайте увагу на літніх та тяжкохворих людей

візьміть документи, гроші, цінності

Запитання 11

Що робити, якщо Ви опинились під завалом?

варіанти відповідей

якомога швидше покликати когось на допомогу

привертайте до себе увагу всіма можливими й безпечними способами

якщо поруч є теплі речі, обов'язково накрийтеся ними

усі варіанти правильні

Запитання 12

Які ознаки свідчать про те, що підозрілий предмет вибухонебезпечний?

варіанти відповідей

зовнішня схожість на боєприпаси та піротехнічні вироби

наявність на предметі дротів, мотузок, скотчу

характерний запах гасу, розчинника тощо

наявність яскравого кольору

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест