Відмінювання числівників

Додано: 9 квітня
Предмет: Українська мова, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Правильну відмінкову форму числівника сто вісімдесят сім наведено у рядку

варіанти відповідей

Р.в. ста вісімдесяти семи

Д.в. сто вісімдесяти семи

З.в. ста вісімдесят сім

О.в. ста вісімдесятьма сіма

М.в. (у) сто вісімдесяти семи

Запитання 2

Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків у реченні Витрати на проєкт «БібліоХаб», за оцінками експертів, становлять від ______ до ______ тисяч ______.

варіанти відповідей

триста шістдесяти, п’ятисот п’ятдесяти, гривень

трьохсот шістдесяти, п’ятисот п’ятидесяти, гривнів

трьохсот шестидесяти, п’ятсот п’ятдесяти, гривнів

трьохсот шістдесяти, п’ятисот п’ятдесяти, гривень

трьохста шістдесятьох, п’ятиста п’ятдесяти, гривень

Запитання 3

Правильну відмінкову форму числівника сімсот дев’яносто вісім наведено в рядку

варіанти відповідей

Р. в. семи сотень дев’яноста восьми

Д. в. сімсот дев’яноста вісьмом

Зн. в. семисот дев’яноста вісім

Ор. в. сьомастами дев’яноста вісьма

М. в. (на) семисот дев’яноста вісьмох

Запитання 4

Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.

За час російсько-української війни цей славетний козацький край мобілізував більше __________ воїнів, прийняв тисячі поранених і налічує понад __________ волонтерів.


варіанти відповідей

двадцять тисяч, двохста тисяч

двадцяти тисячі, двохсот тисяч

двадцятьох тисяч, двухсот тисяч

двадцятьох тисяч, двохстах тисяч

двадцяти тисяч, двісті тисяч

Запитання 5

Відмінкову форму числівника вжито правильно в реченні


варіанти відповідей

Певніші й докладніші відомості про козаків ми знаходимо коло року тисяча п’ятисот п’ятидесятого.

Якось у тисячу шістсот сорок сьомому році Чаплинський напав зі своїми гайдуками на Суботів.

Найперші відомості про козаків записані в хроніках і літописах уже в тисяча чотирьохсот дев’яносто другому році.

Г. Богун виявив талант полководця під час Берестецької битви в червні тисяча шістсот п’ятдесят першого року.

Запорозька Січ до останніх днів свого існування, тобто до тисячу семисот сімдесят п’ятого року, залишалася острівцем волі.

Запитання 6

У реченні «Зміни до Конституції ухвалюються голосами … народних депутатів» замість пропуску має бути слово


варіанти відповідей

триста

трьохста

трьохсот

трьохстох

трьомастами

Запитання 7

Порушено норму відмінювання числівника в рядку

варіанти відповідей

На змаганнях директор нагородив п’ятьох учнів.

Швидкість бігу гепарда — від сто двадцяти до сто сорока кілометрів за годину.

Серед восьмисот сорока семи приток Дніпра є велика річка Прип’ять.

Прийшовши на спортмайданчик, він зустрів там сімох однокласників.

Запорозька чайка вміщала від п’ятдесяти до сімдесяти козаків.

Запитання 8

Граматично правильне речення утвориться, якщо до частини «Вітаємо зі святом …» додати частину, наведену в рядку

варіанти відповідей

Першим вереснем

Першим вересням

Першого вересня

Першим вересня

Запитання 9

Порушено норму при відмінюванні числівників у рядку

варіанти відповідей

трьохсот, трьомстам, на трьохстах

п’ятисот, п’ятистам, п’ятистами

семисот, сімомастами, на семистах

дев’ятисот, дев’ятистам, дев’ятьмастами

двохсот, двомастами, на двохстах

Запитання 10

Допущено помилку у відмінюванні числівника

варіанти відповідей

шестистам чотирнадцятьом

семидесятьох п’ятьох

на вісімдесяти дев’яти

сорока чотирма

чотирьомстам трьом

Запитання 11

Позначте рядок, у якому в усіх числівниках відмінюється тільки друга частина:

варіанти відповідей

триста, п’ятсот, шістсот, вісімсот

двісті, шістдесят, сімсот, тридцять

п’ятдесят, шістдесят, сімдесят, вісімдесят

чотириста, дев’яносто, вісімдесят, сімсот

п’ятсот, шістдесят, вісімсот, вісімдесят

Запитання 12

Помилку в утворенні відмінкової форми числівника допущено в рядку

варіанти відповідей

шість, шести, шістьом, шістьома

п' ятнадцять, п' ятнадцяти, п' ятнадцятьом, п' ятнадцятьма

шістдесят, шестидесяти, шістдесятьом, шістдесятьма

сімсот, семисот, семистам, сімомастами

вісім тисяч, восьми тисяч, вісьмом тисячам, вісьмома тисячами

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест