Відображення графічних об'єктів засобами мови програмування Lazarus

Додано: 22 квітня 2021
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 13 разів
6 запитань
Запитання 1

Щоб установити для точки з координатами (x, y) деякий колір, потрібно використати команду


Як встановити колір для точки з координатами (x, y)?

варіанти відповідей

Canvas.MoveTo(x,y):=

Canvas.LineTo(x,y):=

Canvas.Pixels[x,y]:=

Запитання 2

Для встановлення властивості - колір заливки внутрішньої області викориcтовується


Яка властивість відповідає за колір заливки внутрішньої області?

варіанти відповідей

Canvas.Pen.Color

Canvas.Brush.Color

Запитання 3

Яка команда використовуються для малювання прямокутників?

варіанти відповідей

Canvas.Pie(x1,y1,x2,y2,x3,y3,x4,y4)

Canvas.Rectangle(x1,y1,x2,y2)

Canvas.Ellipse(x1,y1,x2,y2)

Запитання 4

Що задає ця команда?

Shape1.Brush.Color: = clRed

варіанти відповідей

Встановлено властивість: суцільне зафарбування

Встановлено властивість: червоний колір

Запитання 5

Яка функція команди IntToStr?

варіанти відповідей

перетворює дійсне число на рядок

перетворює ціле число на рядок

перетворює натуральне число на рядок

Запитання 6

Оберіть який код правильний, якщо його задача полягає в додаванні двох чисел

варіанти відповідей

var v1, v2, s : real;beginv1 := StrToFloat(Edit1.Text);v2 := StrToFloat(Edit2.Text);s := v1+v2;Edit3.Text := FloatToStr(s);end;

var v1, v2, s : integer;beginv1 := StrToFloat(Edit1.Text);v2 := StrToFloat(Edit2.Text);s := v1+v2;Edit3.Text := FloatToStr(s);end;

var v1, v2, s : integer;beginv1 := StrToInt(Edit1.Text);v2 := StrToInt(Edit2.Text);s := v1+v2;Edit3.Text := IntToStr(s);end;

var v1, v2, s : integer;beginv1 := StrToInt(Edit2.Text);v2 := StrToInt(Edit1.Text);s := v1+v2;Edit1.Text := IntToStr(а);end;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест