14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Відомості з синтаксису й пунктуації

Додано: 16 травня
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 297 разів
12 запитань
Запитання 1

Словосполученням є кожне поєднання слів у рядку

варіанти відповідей

А  прийшов до хати, електронне табло, футбольний матч

Б  високо в горах, зелений килим, за хатою

В  зошит і книжка, комп'ютерні ігри, іду швидко

Г  падає сніг, холодна роса, живу далеко


Запитання 2

2.З одним головним членом є речення

варіанти відповідей

А  На незабудці бринів рудий джмелик.


Б  В'їжджає в степ червоне літо на незагнузданім коні.


В  З-поміж хмар переблискує місяць.



Г   Дерева в лісі нагинало до самої землі

Запитання 3

3. Правильно визначено граматичну основу в реченні


варіанти відповідей

А  Вітер листям вкриває холодну землю.


Б  Хмарки сльози гублять.


В  Нам життя дарує нові зустрічі.


Г  Діти матерям цілують руки.


Запитання 4

4.Три додатки є в реченні


варіанти відповідей

А  Мороз уночі намалював квіти на холодному склі.


Б  Пролетіли гуси над долиною, над калиною.

В  Вітер з моря розносив прохолоду.


Г Дітям подарували книжки й фотоальбоми.


Запитання 5

5.Виділене слово є означенням у реченні

варіанти відповідей

А  Теплом дихала земля.


Б  У гаю весело щебетали пташки.


В  Запам'ятав дідусеві слова.


Г  Земля дала мені крила.


Запитання 6

6.Звертання є в реченні


варіанти відповідей

А  Настали осінні, тихі та смутні дні, коли сонце світить і не гріє.


Б  Я пригорнусь до тебе піснею і яворами, золотими крильми пшениці,    

   тінявими ярами.


В  Намалюй, зимова нічко, білосніжні сни.


Г  Хтось, може, винен перед ними.


Запитання 7

7. Однорідні члени є в реченні


варіанти відповідей

А  Десь там матуся в обіймах втоми виходить зустрічать мене на шлях.


Б  Схилились вишні в розпачі німім і ронять цвіт весільний у ка­люжу

В  Дзвенить у зорях небо чисте, палає синім льодом шлях.


Г  Повітря склом виблискує ламким, і тиша ніжно дзвонить над полями.


Запитання 8

8.Складним є речення


варіанти відповідей

А  Засинає місто після праці під нічною ковдрою.


Б  І земля, і вода, і повітря - все поснуло.

В  На воді лежали широкі темно-зелені листки латаття, а поміж них жовтіли 

    голівки лілей.


Г  Падала водяна лавина, розплющувалася об асфальт.


Запитання 9

9. Пунктуаційну помилку допущено в реченні


варіанти відповідей

А  Осінь ходить по краю, та виганяє птиць із гаю.


Б  Сміються в сонці золотому річки, і села, і поля.


В  Осінній сад ще яблучка глядить, листочок-два гойдає на гілля­ках.


Г  Здрастуй, моя прадідівська хато.


Запитання 10

10. Вставне слово (словосполучення) є в кожному реченні, ОКРІМ (розділові знаки пропущено)


варіанти відповідей

А  Напевно всім доводилося спостерігати за красою ранкового неба. 

Б  На місці собору за словами літописців було сільське поселення. 


В  Погода за вікном говорить, що настала глибока холодна осінь.


Г  На жаль на центральних дорогах Києва буває велике скупчення

    автотранспорту

Запитання 11

11.Двокрапку перед однорідними членами потрібно поставити в реченні


варіанти відповідей

А  Весь зелений степ і синє кругле небо заливало проміння гаря­чого,

   золотого сонця.


Б Усе набуває особливого значення в цьому храмі зимового дня і порожня     

   дорога в полях, і самотня тополя.


В Видатне минуле, розмаїття сьогодення, таємниче майбутнє усе підвладно

   розуму людини.


Г Важко повірити, що на місці цього чарівного парку була тільки хата та

   чумацька криниця

Запитання 12

12. Розділові знаки розставлено правильно в усіх реченнях, ОКРІМ


варіанти відповідей

А  Шумлять столітні дуби, тихо шепоче очерет навколо рукотвор­ного ставка.

Б  І досі тут ростуть ровесники парку: дуб звичайний та червоний,

   тюльпанове дерево, модрина польська.


В  За легендою, колись давно в село прийшов бідний чоловік, і по­просив у  

   заможного господаря хліба.


Г  Майже три десятки великих, середніх і зовсім малих озер роз­кинулися на 

   просторах Волинського краю.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест