9 клас. Виконання індивідуальних проєктів

Додано: 10 квітня
Предмет: Інформатика, 9 клас
22 запитання
Запитання 1

Що таке проєкт?

варіанти відповідей

це обмежена в часі, ресурсах та вимогах якості унікальна сукупність процесів, направлена на створення нової цінності.

це презентація направлена на демонстрацію створення нової цінності.

це обмежена в часі, ресурсах та вимогах якості публікація, направлена на створення нової цінності.

 це унікальна сукупність реферативної та презентативної , направлена на створення нової цінності.

Запитання 2


Які етапи реалізації проєктів?

варіанти відповідей

пошук, опрацювання знайдених відомостей, створення моделі, оформлення результатів, захист проєкту

пошук, опрацювання знайдених відомостей, розв'язання задач методом математичних та логічних обчислень, оформлення результатів, захист проєкту

пошук, збереження інформації, створення презентації з додаванням елементів мультимедіа, оформлення результатів проєкту

пошук, опрацювання знайдених відомостей, розробка презентації (не більше 5-7 слайдів), захист проєкту

Запитання 3

Опрацювання знайдених відомостей

варіанти відповідей

визначити типи алгоритмів, порівняти, алгоритми якого типу виконуються частіше, скласти блок-схеми описаних алгоритвів

вибрати виконавця алгоритмів, вибрати алгоритм, розробити модель

порівняння і співставлення відомостей з різних джерел, вилучення невідповідних і неістотних відомостей і вчасне припинення пошуку

правильний добір відомостей у базах даних, вибір ресурсів згідно зі сформульованими чи запропонованими критеріями.

Запитання 4

Оформлення результатів

варіанти відповідей

вибрати засоби подання результатів, розробка структури звіту, сформулювати висновок, оформити звіт

порівняння і співставлення відомостей з різних джерел, вилучення невідповідних і неістотних відомостей і вчасне припинення пошуку

правильний добір відомостей у базах даних, вибір ресурсів згідно зі сформульованими чи запропонованими критеріями, сформулювати висновок

пристосування повідомлення для конкретної аудиторії, створення підсумкового документа акуратно та презентабельно

Запитання 5

Сценарій захисту проєкта може бути таким:

варіанти відповідей

учень оголошує тему проекту, звертає увагу на актуальність даного проекту, доповість про результати певних етапів проекту, отримані  результати, коротко проаналізує їх, зробить аргументовані висновки, 

зачитає результати рефлексивної оцінки проекту (що вийшло, завдання на майбутнє тощо)

учень оголошує тему проекту, звертає увагу на актуальність даного проекту, визначає (ідентифікація) даних усвідомлення умови завдання, правильне тлумачення і розрізнення понять, деталізація запитаннями


дотримуватися обраної теми для диспуту й не змінювати її на іншу тему на власний розсуд, з’ясувати саму спірну думку, з’ясувати тезу, тобто зрозуміти її


учень оголошує тему проекту, звертає увагу на актуальність даного проекту, коротко проаналізує її, зробить аргументовані висновки, 

зачитає результати рефлексивної оцінки проекту



Запитання 6

Що може бути результатом пошуку матеріалів та відомостей для прєкту?

варіанти відповідей

схема або таблиця, у якій структуровано всі знайдені матеріали

пристосування повідомлення для конкретної аудиторії, створення підсумкового документа акуратно та презентабельно.

доказовість рішень, що приймаються, уміння аргументувати свої висновки


формування стратегії розв’язування задачі, планування роботи, добір умов пошуку для розв’язування завдання

Запитання 7

Мета проєкту?

варіанти відповідей

працюючи індивідуально чи у групах, знайти приклади алгоритмів у власному оточенні та створити комп'ютерні моделі окремих виконавців алгоритмів

порівняння і співставлення відомостей з різних джерел, вилучення невідповідних і неістотних відомостей і вчасне припинення пошуку.


врахування особливостей призначення підсумкового документа, добір і використаннч середовища опрацювання даних, стислий і логічно грамотний виклад, узагальнення даних, обґрунтування висновків.

це обмежена в часі, ресурсах та вимогах якості унікальна сукупність процесів, направлена на створення нової цінності.

Запитання 8

Види проектів за кількістю учасників

варіанти відповідей

Індивідуальні

Парні

Групові

Класні

Одинарні

Запитання 9

Виберіть правильний порядок етапів розв’язування компетентнісної задачі:

1. Підготовка до захисту

2. Пошук інформації

3. Виконання завдань проекту

4. Постановка мети і завдання

5. Презентація проекту

варіанти відповідей

1, 2, 3, 4, 5

4, 2, 3, 1, 5

2, 4, 3, 1, 5

5, 4, 2, 3, 1

Запитання 10

Яку програму ви будетe використовувати для підготовки публікації?

варіанти відповідей

Графічний редактор

Текстовий редактор

Табличний процесор

Видавнича система

Запитання 11

Яке з наведених означень пpоекту є правильним?

варіанти відповідей

Проект - сукупність взаємопов’язаних заходів або завдань, спрямованих на створення певного продукту або послуги для споживачів

Проект - сукупність заздалегідь запланованих дій для досягнення будь-якої мети


Проект - унікальна діяльність, що має початок і кінець у часі, спрямована на досягнення заздалегідь визначеного результату, створення певного унікального продукту або послуги за певних обмежень у ресурсах і часі

Проект - процес створення реально можливих об’єктів майбутнього або процес створення реально можливих варіантів об’єктів майбутнього

Запитання 12

Що таке навчальний проект?

варіанти відповідей

Продукт навчальної діяльності

Презентація результатів роботи

Навчально-пізнавальна, дослідницька, творча або ігрова діяльність, що має на меті розв’язання певної проблеми

Самостійна робота за комп’ютером

Запитання 13

Як називають послідовність слайдів, що містять мультимедійні об’єкти?

варіанти відповідей

Анімація

Макет

Дизайн слайдів

Презентація

Запитання 14

Який додаток використовують для розробки презентації?

варіанти відповідей

Exсel

PowerPoint

Word

Scribus

Запитання 15

Які характеристики має навчальний проект?

варіанти відповідей

Унікальність продукту, послуги, результату

Послідовність розробки

Обмеженість у часі

Доступність

Запитання 16

Макет слайда визначає, як будуть розміщуватися на слайді різні об’єкти. Які?

варіанти відповідей

Поробки

Заголовок

Текст

Об’єкт

Запитання 17

Компетентнісніми називають

варіанти відповідей

задачі для яких обов’язковим є застосування ІКТ.

задачі з різних галузей діяльності людини, які призначено для формування в людини вміння використовувати набуті знання на практиці.

проблемні завдання з різних галузей людської діяльності, які розв'язують засобами ІКТ.

Запитання 18

Етапи розв'язування компетентнісних задач:

варіанти відповідей

Пошук клієнта та підписання контракту

Аналіз, формулювання задачі

Пошук інформаційних матеріалів

Побудова інформаційної моделі задачі

Вибір засобів опрацювання даних

Опрацювання даних

Подання результатів розв'язування задач

Запитання 19

Інформаційна модель це

варіанти відповідей

опис досліджуваного об’єкта засобами образотворчого мистецтва.

сукупність інформації, що характеризує істотні властивості і стани об'єкта, процесу, явища, а також взаємозв'язок із зовнішнім світом.

система, обов‘язковими компонентами якої є опис технологічної ситуації.

Запитання 20

Етапи реалізації проекту:

варіанти відповідей

аналіз(визначення мети та завдань проекту);

план(створення інформаційної моделі);

пошук потрібних матеріалів і відомостей;

вибір засобів опрацювання даних;

опрацювання матеріалів, аналіз результатів;

вибір засобів подання результатів;

оформлення результатів проекту;

захист проекту.

Запитання 21

Короткий відеоролик за мотивами книжки, кліп до книжки, метою яких є спонукання до прочитання книжки це

варіанти відповідей

треш-букер.

буктрейлер.

тізер-трейлер.

рол-трейлер.

Запитання 22

Мета створення колективних навальних проектів:

варіанти відповідей

формування вміння розділити ролі в групі з врахуванням особливостей кожного учня;

формування вміння працювати самостійно, без допомоги інших;

сформувати навички співробітництва для досягнення спільної мети;

формування вміння маніпулювати іншими для досягнення поставленої мети;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест