Виконавці в комп'ютерних програмах. Команди повороту

Уроки 28-29 підручника авторів Н.В. Морзе, О.В. Барна.

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 2 клас
Тест виконано: 6 разів
6 запитань
Запитання 1

Який виконавець виконував у комп'ютерному середовищі складені тобою алгоритми?

варіанти відповідей
Запитання 2

Де виконавець відтворював команди алгоритму?

варіанти відповідей

У полі складання алгоритму.

У наборі команд.

На сцені.

Запитання 3

Чи можна змінити колір малювання для виконавця Художника?

варіанти відповідей

Ні, це неможливо.

Так, можна обрати у наборі кольорів.

Так, на будь-який колір.

Запитання 4

Які команди допоможуть змінити напрямок руху виконавця?

варіанти відповідей

Команди пересування.

Команди повороту.

Команди керування.

Запитання 5

Які команди повороту вміє виконувати Художник у своєму комп'ютерному середовищі?

варіанти відповідей

Повернути ліворуч.

Повернути вгору.

Повернути вниз.

Повернути праворуч.

Запитання 6

При якому куті повороту ліворуч та праворуч Художник виконає однакову дію (буде рухатися у протилежному напрямку)?

варіанти відповідей

45 градусів

60 градусів

90 градусів

120 градусів

180 градусів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест