Алгоритми та програми (НУШ, Ривкінд)

Додано: 7 березня 2023
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 83 рази
12 запитань
Запитання 1

Для чого в середовищі програмування Скретч використовується дана команда?


варіанти відповідей

Для зміни вигляду виконавця


Щоб повторити (продублювати) графічний образ



 Для запуску програми

Запитання 2

На малюнку зображено інтерфейс середовища програмування Скретч. Якою цифрою позначено блоки команд?


варіанти відповідей

5

1

2

3

4

Запитання 3

Як називається об’єкт виконавець в середовищі Скретч?


варіанти відповідей

Байт

Піксель

Спрайт

Курсор

Запитання 4

На малюнку зображено інтерфейс середовища програмування Скретч. Якою цифрою позначено інструмент для переключення в повноекранний режим?


варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 5

На малюнку зображено інтерфейс середовища програмування Скретч. Якою цифрою позначена Сцена?


варіанти відповідей

2

4

1

5

3

Запитання 6

На малюнку зображено інтерфейс середовища програмування Скретч. Якою цифрою позначено інструмент Обрати тло?


варіанти відповідей

3

4

5

2

1

Запитання 7

На малюнку зображено фрагмент інтерфейсу середовища програмування Скретч для роботи з об’єктом. Якою цифрою позначено інструмент для видалення об’єкта?


варіанти відповідей

1

6

3

4

2

5

Запитання 8

При якій умові буде реалізовуватися подія в проекті, якщо використати дану команду в середовищі програмування Скретч?


варіанти відповідей

 Коли буде змінено тло

 

Коли натиснуто певну клавішу

 Коли натиснуто спрайт

 Коли натиснуто прапорець

Запитання 9

При якій умові буде реалізовуватися подія в проекті, якщо використати дану команду в середовищі програмування Скретч?


варіанти відповідей

 Коли буде змінено тло


 Коли натиснуто певну клавішу

 

 Коли натиснуто прапорець

Коли натиснуто спрайт

Запитання 10

Для чого в середовищі програмування Скретч використовується дана команда?


варіанти відповідей

Для повороту об’єкта на 15 градусів проти годинниковою стрілкою


 Для повороту об’єкта на 15 градусів за годинниковою стрілкою

 Для переміщення об’єкта на 10 кроків ліворуч

 

Для переміщення об’єкта на 10 кроків праворуч

Запитання 11

Для чого в середовищі програмування Скретч використовується дана команда?


варіанти відповідей

 Для повороту об’єкта на 15 градусів за годинниковою стрілкою


 Для повороту об’єкта на 15 градусів проти годинниковою стрілкою

Для переміщення об’єкта на 10 кроків ліворуч

 Для переміщення об’єкта на 10 кроків праворуч

Запитання 12

Яка форма подання алгоритму зображеного на малюнку?


варіанти відповідей

Послідовність сигналів

Графічна

Словесна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест