Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch

За § 4.3 підручника Інформатика 5 клас Й. Я. Рівкінд

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 169 разів
20 запитань
Запитання 1

У середовищі Скретч змінити вигляд виконавця означає змінити ...

варіанти відповідей

одяг

образ

костюм

зачіску

Запитання 2

Оберіть способи розміщення образів виконавця на вкладці Образи

варіанти відповідей

обрати з бібліотеки

намалювати у спеціальному редакторі

вигадати

завантажити з файла

сфотографувати на камеру

скопіювати з малюнка

Запитання 3

Виберіть спосіб додавання виконавця за допомогою виділеної кнопки

варіанти відповідей

обрати з Бібліотеки образів

намалювати у вбудованому графічному редакторі

завантажити з файла

вигадати з товарищем

сфотографувати на камеру

Запитання 4

Виберіть спосіб додавання виконавця за допомогою виділеної кнопки

варіанти відповідей

обрати з Бібліотеки образів

завантажити з файла

сфотографувати на камеру

намалювати у вбудованому графічному редакторі

вигадати з товарищем

Запитання 5

Виберіть спосіб додавання виконавця за допомогою виділеної кнопки

варіанти відповідей

обрати з Бібліотеки образів

завантажити з файла

сфотографувати на камеру

намалювати у вбудованому графічному редакторі

вигадати з товарищем

Запитання 6

Виберіть спосіб додавання виконавця за допомогою виділеної кнопки

варіанти відповідей

обрати з Бібліотеки образів

завантажити з файла

сфотографувати на камеру

намалювати у вбудованому графічному редакторі

вигадати з товарищем

Запитання 7

Кожний з образів, розміщених на вкладці Образи, можна:


варіанти відповідей

вилучити з цієї вкладки

скопіювати на цю саму вкладку

редагувати у вбудованому редакторі

сгрупувати

Запитання 8

Який об'єкт графічного редактора Скретч позначено цифрой 1?

варіанти відповідей

Відміна останньої операції


Відновлення відміненої операції

Полотно для малювання

Інструменти малювання

Палітра кольорів

Ім’я образу

Запитання 9

Який об'єкт графічного редактора Скретч позначено цифрой 2?

варіанти відповідей

Відміна останньої операції


Відновлення відміненої операції

Полотно для малювання

Інструменти малювання

Палітра кольорів

Ім’я образу

Запитання 10

Який об'єкт графічного редактора Скретч позначено цифрой 3?

варіанти відповідей

Відміна останньої операції


Відновлення відміненої операції

Полотно для малювання

Інструменти малювання

Палітра кольорів

Ім’я образу

Запитання 11

Який об'єкт графічного редактора Скретч позначено цифрой 4?

варіанти відповідей

Відміна останньої операції


Відновлення відміненої операції

Полотно для малювання

Інструменти малювання

Палітра кольорів

Ім’я образу

Запитання 12

Який об'єкт графічного редактора Скретч позначено цифрой 5?

варіанти відповідей

Відміна останньої операції


Відновлення відміненої операції

Полотно для малювання

Інструменти малювання

Палітра кольорів

Ім’я образу

Запитання 13

Який об'єкт графічного редактора Скретч позначено цифрой 6?

варіанти відповідей

Відміна останньої операції


Відновлення операції, що була відмінена

Полотно для малювання

Інструменти малювання

Палітра кольорів

Ім’я образу

Запитання 14

Якою командою повинні починатися команди кожного виконавця, щоб можна було одночасно запустити команди кількох виконавців вибором кнопки Запуск

варіанти відповідей
Запитання 15

Кнопка Запуск ...

варіанти відповідей
Запитання 16

Команда, яка змінює образ виконавця на наступний ...

варіанти відповідей
Запитання 17

Команда, що призупиняє виконання програми ...

варіанти відповідей
Запитання 18

Чи вірно, що для кожно виконавця частина програми створюється на окремій вкладці Скрипти?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 19

Чи вірно, що виконавець може змінювати костюми, як актор на сцені театру?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 20

Чи вірно, що НЕ можна змінити порядок розташування образів виконавця?

варіанти відповідей

Так

Ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест