Віктор Васильчук. Казка про паркер і ляпку.

Додано: 28 травня
Предмет: Літературне читання, 3 клас
12 запитань
Запитання 1

В який клас пішов Максимко?

варіанти відповідей

4

2

1

3

Запитання 2

Яким був Максимко?

варіанти відповідей

Сильний і сміливий.

Розумним і дотепним.

Не зовсім чемний і трохи лінивий.

Добрий та радісний.

Запитання 3

Хто автор тексту?

варіанти відповідей

Василь Васильчук

Віктор Васильчук

Віктор Васильчик

Володимир Лучук

Запитання 4

Чому Максимко отримав "двійку"?

варіанти відповідей

Вперше не вивчив урок.

Знову не вивчив урок.

Взагалі не виконував завдання.

Не любив вчити уроки.

Запитання 5

Хто допоміг Максимкові закрити "двійку" в щоденнику?

варіанти відповідей

Паркер.

Ляпка.

Вчителька.

Паркер і Ляпка

Запитання 6

За що вчителька поставила Максимкові "дванадцять"?

варіанти відповідей

За три задачі.

За дві задачі.

За задачу.

За чотири задачі.

Запитання 7

Який паркер був у хлопчика?

варіанти відповідей

Чорнильний.

Кульковий.

Запитання 8

Що означає фраза "морозом обсипало"?

варіанти відповідей

Хтось дуже сильно змерз.

Хтось раптово пригадав те, що забув колись.

Когось закидали подарунками.

Хтось раптово відчуває сильне хвилювання, збентеження від чогось.

Запитання 9

Як вчителька здогадалася про хитрощі Максимка?

варіанти відповідей

Максимко був безмежно щаслив.

Бо він стояв сам не свій, хоча отримав 12 балів.

Вчителька побачила Ляпку.

Діти з класу розказали про Максимову Ляпку.

Запитання 10

Що подумав хлопчик, коли Ляпка закрила "дванадцятку"?

варіанти відповідей

"Я більше не буду лінуватися!"

- Що ж ви наробили?!

"Це мені заслужена кара за те, що я батьків обдурив!"

Запитання 11

Що зрозумів хлопчик?

варіанти відповідей

Як це негарно - лінуватися та прогулювати школу.

Як це негарно - обманювати батьків і вчителів.

Потрібно бути чемним.

Потрібно бути добрим.

Запитання 12

Якби Паркет і Ляпка були людьми, можна їх було назвати справжніми друзями Максимка?

варіанти відповідей

Так.

Ні.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест