Укажіть структури організмів, де не розмножуються віруси:
Що зображено на малюнку під цифрами 1 та 2
На малюнку зображений:
Віруси розмножуються:
Проаналізуйте твердження щодо вірусів.
І . Віруси можуть передаватися повітряно-крапельним шляхом.
ІІ. Є віруси, у яких носій спадкової інформації – молекула РНК.
Чи є поміж них правильні?
Яким шляхом проникають віруси СНІД-у до організму хазяїна:
Яким шляхом проникають віруси грипа до організму хазяїна:
Яким шляхом проникають віруси гепатиту до організму хазяїна:
Яким шляхом проникає вірус герпесу до організму хазяїна:
Наука, що вивчає будову та властивості вірусів, шляхи їхньої передачі від одного хазяїна до іншого, способи лікування і профілактики вірусних інфекцій:
Назвіть прізвище вченого, який відкрив віруси:
Укажіть властивості, за якими віруси відносять до живого:
До складу вірусних частиноквходить:
Статевим шляхом в організм хазяїна проникають віруси:
Захворювання рослин, яке має вірусну природу, називається:
До ДНК-вмісних вірусів належать:
До РНК-вмісних вірусів належить
Вірусом міксоматозу хворіють:
Неклітинні форми життя у вигляді одноланцюгової кільцеподібної РНК, що не кодує білків, називають:
Виберіть правильні твердження.
Укажіть назву білкової оболонки віруса
Вірусні хвороби
Віроїди вражають:
В рослину вірус може потрапити в результаті
Віруси - це
Залежно від структури і хімічного складу оболонки вірусу поділяються на:
Віруси розмножуються за допомогою:
Виберіть правильне твердження. Віруси розмножуються в ...
життєвий цикл вірусів поетапно :
Знайти відповідність між шляхами проникнення вірусів і представниками неклітинних форм життя
А повітряно-крапельний 1. герпес, СНІД
Б з їжею та водою 2. Гепатит А
В крізь покриви тіла 3. грип, кір
Г під час переливання крові 4 сказ, папілома
Д статевим шляхом
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома