Яка, наука вивчає будову і функції вірусів, їхні властивості, шляхи передачі, способи лікування, профілактику вірусних захворювань:
Назвіть прізвище ученого, який відкрив віруси?
Перерахуйте гіпотези походження вірусів.
Залежно від структури і хімічного складу оболонки вірусу поділяються на:
До складу вірусних частинок входить
Віруси є збудниками різноманітних захворювань, зокрема:
Віруси розмножуються за допомогою:
Укажіть властивості, за якими віруси відносять до живого:
життєвий цикл вірусів поетапно :
Віруси розмножуються:
Проаналізуйте твердження щодо вірусів.
І . Віруси можуть передаватися повітряно-крапельним шляхом.
ІІ. Є віруси, у яких носій спадкової інформації – молекула РНК.
Чи є поміж них правильні?
До неклітинних форм життя належать:
Неклітинні форми життя, що є білковими частинками без нуклеїнової кислоти називають:
Неклітинні форми життя у вигляді одноланцюгової кільцеподібної РНК, що не кодує білків, називають:
Бактеріофаги розмножуються всередині клітин:
висока стійкість до температури, ультрафіолету, радіації характерна для
Знайти відповідність між шляхами проникнення вірусів і представниками неклітинних форм життя
А повітряно-крапельний 1. герпес, СНІД
Б з їжею та водою 2. Гепатит А
В крізь покриви тіла 3. грип, кір
Г під час переливання крові 4 сказ, папілома
Д статевим шляхом
Назва хвороби, яку визивають пріони:
Встановіть відповідність між біологічними системами та ознаками:
А. віруси 1. містить лише ДНК чи РНК
Б. пріони 2. містять нуклеоїд
В. клітина прокаріотів 3. містять ЕПС
Г. клітина еукаріотів 4. інфекційний білок
Д. віроїди 5. інфекційні РНК
Статевим шляхом в організм хазяїна проникають віруси:
яка неклітинна форма не розпізнається імунною системою
Хворіють віроїдами
При ритуальному канібалізмі передається інфекція:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома