Типи вищої нервової діяльності людини виявив і описав
Інстинкт – це сукупність...
Типові для людини дії або особливості поведінки, які стали її потребою – це
Зазвичай сон людини складається з...
Імпульсивність характерна для людей з типом темпераменту...
Фізіологічною основою мови та мислення у людини є сигнальна система...
Свідомість може розвиватися...
Осмислене запам’ятовування переважає над механічним тому, що воно...
Здатність людини швидко досягати успіхів у багатьох видах діяльності називають...
Слабка сила нервових процесів характерна людям з типом темпераменту...
Безумовні рефлекси є...
Навички добре плавати формуються завдяки...
Збуджувальна дія ретикулярної формації на кору головного мозку спричиняє...
Порушення засинання і тривалість сну - це...
Найпростіша несвідома реакція живого організму на подразнення рецепторів - це...
Послаблення активної дії ретикулярної формації на кору головного мозку викликає...
Надмірна тривалість сну - це...
Де правильно наведені оптимальні умови для утворення умовного рефлексу?
Якими якостями характеризується безумовний рефлекс?
Якими якостями характеризується умовний рефлекс?
Якому темпераменту (за класифікацією Гіппократа) відповідає сильний зрівноважений інертний тип нервової системи (за класифікацією І.П.Павлова)?
В якій з відповідей правильно вказані типи темпераменту людини за Гіппократом?
Який з наведених прикладів є прикладом штучного умовного рефлексу?
Що не може бути використане в якості індиферентного сигнального подразника при виробленні умовного слиновидільного рефлексу у собаки?
Чи можна назвати рефлекторними рухи найпростіших тварин (амеби), спричинені хімічними, механічними, світловими впливами?
Який відділ головного мозку є центром формування емоцій?
В якій відповіді правильно вказані позитивні емоції?
В якій з відповідей правильно вказані види емоційних процесів?
Яка фаза сну супроводжується сновидіннями?
Що розуміють під терміном "сомнамбулізм"?
Виберіть правильні твердження
Виберіть неправильні твердження
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома