виявити рівень знань, умінь та навичок учнів з метою контролю й корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись, логічне та образне мислення, зв’язне мовлення; виховувати наполегливість, відповідальність, кращі моральні якості.
1. Про які три великі свята йдеться в народно-обрядовій пісні «Добрий вечір»?
2. Що, згідно з колисковими піснями, приносить мати дитині з міста, з поля?
3. Чому плакала дівчина – Україна з народної легенди?
4. З ким порівнюються хлопці-січові стрільці в пісні «Гей, видно село?»
5. Різновид народних родинно-побутових пісень, що виконуються уповільнено, мають пестливу лексику, - це:
6. Що просила русалка у дівчат в обрядовій пісні « У ржі на межі»?
7. У якій обрядовій пісні просять щастя-долі не лише для себе, людей, а й для рідної України?
8. Який художній засіб ужито в такому виразі обрядової пісні « Засівна»: «Хай дасть нивка по сто кіп, по сто тисячодин сніп»?
9. До чого закликає О.Кониський у вірші- пісні «Молитва»?
10. Придумана й переказана оповідь про якусь подію, особу, явище, походження назв, що сприймається як достовірна, - це:
11.Чий твір узято в основу Державного Гімну України?
12. У стрілецьких піснях народ відобразив здебільшого події:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома