Властивості функції. Парні та непарні функції

Додано: 19 жовтня 2022
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 243 рази
12 запитань
Запитання 1

Користуючись графіком функції, що зображений на рисунку, вкажіть усі правильні твердження


варіанти відповідей

Функція зростає на всій області визначення

Функція не визначена в точці х = 0

 Функція спадає на всій області визначення

у < 0, при х є (-∞; 0)

Функція має кілька нулів

 Функція спадає на проміжках (-∞; 0) та (0; +∞)

Запитання 2

Користуючись графіком функції, що зображений на рисунку, вкажіть усі правильні твердження


варіанти відповідей

 На рисунку зображена парабола

Дана функція парна

Функція зростає при х є (0; +∞;)

Точка (-2; 4) належить графіку даної функції

D(у) = [0; +∞)

Е(у) = [0; +∞)

Запитання 3

На рисунку зображено графік функції у = х2 − 2х.

Укажіть проміжки спадання функції

варіанти відповідей

 (−∞; 1)

(0; 2)

(-∞; 0]

 (−∞; 1]

 [1; +∞)

Запитання 4

Графік якої функції зображено на малюнку?


варіанти відповідей

х = 3

у = 3х

у = −3

у = 3

Запитання 5

На якому з рисунків зображено графік квадратичної функції?

варіанти відповідей
Запитання 6

Вказати область визначення функції, графік якої зображений на малюнку.

варіанти відповідей

[−6; 6]

[−3; 3]

(−6; 0)⋃(0;6)

(−6; 6)

Запитання 7

Вкажіть проміжки спадання функції.

варіанти відповідей

 [2; –5]

 [–4; 1]

[–4; –2)∪(–2; 1]

 (–4; 1)

(2; –5)

(–4; –2)∪(–2; 1)

[–4; 2]

Запитання 8

f(х) > 0, якщо х ∈ ...

варіанти відповідей

[−3; 1]

 [−4; −3][1; 6]

(−3; 1)

 [−4; −3) (1; 6]

[−4; 1]

(−4; −3)(1; 6)

(−4; 1)

Запитання 9

Вкажіть область значень функції.

варіанти відповідей

[−5; −1]

[−1; 3]

[−3; 3]

[−5; 3]

[−3; 1]

[−5; 1]

Запитання 10

Скільки нулів має функція?

варіанти відповідей

два

три

чотири

п'ять

Запитання 11

Функцію задано формулою. Знайти f (11)

варіанти відповідей

-5

12

1.2

Запитання 12

Знайдіть область визначення функції

варіанти відповідей

 (2;+∝)

 (-∝;2)

[2;+∝)


(-∝;2]

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест