Властивості і методи об'єктів в Lazarus

Додано: 22 лютого 2021
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 66 разів
26 запитань
Запитання 1

Щоб змінити властивості об'єкта статичним способом потрібно використати...

варіанти відповідей

оператор присвоєння

інспектор об'єктів

редактор тексту програми

контекстне меню об'єкта

Запитання 2

Щоб змінити властивості об'єкта динамічним способом потрібно використати...

варіанти відповідей

оператор присвоєння

інспектор об'єктів

редактор тексту програми

контекстне меню об'єкта

Запитання 3

Характеристики динамічного способу зміни властивостей об'єкту:

варіанти відповідей

значення властивостей встановлюється до запуску програми на виконання

значення властивостей можна змінити в процесі виконання програми 

для зміни властивостей використовують оператор присвоювання

значення властивості буде змінюватися тільки після запуску програми на виконання

не обов'язково вказувати назву об'єкту, властивості якого змінюємо

потрібно лише обрати значення властивості із списку, що розгортається

Запитання 4

Екранна форма в середовищі програмування Lazarus містить...

варіанти відповідей

властивості

об’єкти

події

вказівки

методи

взаємозв’язки

Запитання 5

У середовищі програмування Lazarus для зміни властивостей об’єктів використовується...

варіанти відповідей

Інспектор об’єктів

Панель компонентів

Редактор вихідного коду

Головне вікно середовища

Запитання 6

У середовищі програмування Lazarus маємо фрагмент програмного коду, що описує подію


procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

begin

Label1.Visible := True;

end;


вкажіть ім’я об’єкта, до якого її застосовують

варіанти відповідей

TForm1

FormCreate

TObject

Label1

Запитання 7

У середовищі програмування Lazarus маємо фрагмент програмного коду


procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

begin

Label1.Visible := True;

end;


вкажіть ім’я події, яку використано

варіанти відповідей

TForm1

FormCreate

TObject

Label1

Запитання 8

Фрагмент програмного коду, який вбудований в об’єкт та передбачає виконання деяких дій з ним, це...

варіанти відповідей

процедура

подія

метод

властивість

Запитання 9

У середовищі програмування Lazarus маємо фрагмент програмного коду

uses Unit2;

Form2.ShowModal;


вкажіть ім’я методу і об'єкт до якого його застосовують

варіанти відповідей

Unit2

ShowModal

Form2

Uses

Запитання 10

Проект містить тільки одну екранну форму.

Вкажіть команди, які можуть коректно змінити значення властивості Visible

варіанти відповідей

ТForm.Label1.Visible := True;

ТForm1.Label1.Visible := False;

Label1.Visible := True;

Label1.Visible := False;

Запитання 11

Набір команд, який використовується для опису реакції на конкретну подію й записується за правилами мови програмування, називається...

варіанти відповідей

процедура

метод

подія

модуль

Запитання 12

Маємо фрагмент програмного коду


Label2.Caption := 'Кількість чисел'

Label3.Caption := Label1.Caption+Label2.Caption;


Який об'єктb він змінює?

варіанти відповідей

Label3

Label2

Label1

Запитання 13

Яку процедуру потрібно використати щоб описати фрагмент програмного коду для опису реакції на подію видалення форми?


варіанти відповідей

procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);

procedure TForm2.ShowModal(Sender: TObject);

procedure TUnit1.FormCreate(Sender: TObject);

Запитання 14

Який метод потрібно обрати для об'єкта форма щоб зробити його невидимим?

варіанти відповідей

Show

Close

Hide

Visible

Запитання 15

Маємо такий програмний код


MessageDlg('Привіт! Зроби свій вибір!', mtConfirmation, [mbOk], 0);


Якого типу вікно повідомлення використане?

варіанти відповідей

Вікно попередження

Вікно із запитом

Вікно інформаційне

Вікно звичайне

Запитання 16

Маємо такий програмний код


MessageDlg('Привіт!', mtInformation, [mbIgnore], 0);


Яка кнопка буде у вікні введення?

варіанти відповідей

Повторити

Пропустити

Скасувати

Перервати

Запитання 17

Яку назву, за замовчуванням, має напис в середовищі Lazarus?

варіанти відповідей

Form1

Label1

Text1

Button1

Unit1

Napys1

Запитання 18

Значення якої властивості визначає текст на самій кнопці?

варіанти відповідей

Name

Title

Text

Caption

Top

Enabled

Запитання 19

Властивості Top і Left для кнопки/напису визначають ...

варіанти відповідей

Їхнє положення відносно верхньої та лівої меж форми

Їхнє положення відносно верхньої та лівої меж екрану

Їхній розмір відносно верхньої та лівої меж форми

Їхній розмір відносно верхньої та лівої меж екрану

Їхній поворот відносно верхньої та лівої меж форми

Їхній поворот відносно верхньої та лівої меж екрану

Запитання 20

Як змінити розміри напису?

варіанти відповідей

Змінити значення властивостей Height і Width

Змінити значення властивостей Top і Left

Перетягуванням у вікні форми

Змінити значення властивості Text для тексту напису

Змінити значення властивості Name для тексту напису

Змінити значення властивості Font для тексту напису

Запитання 21

Яка з наведених команд встановлює червоний колір шрифту тексту в написі Label1?

варіанти відповідей

Label1.Color := clRed;

Color.Label1 := clRed;

Label1.Text.Color := clRed;

Text.Label1.Color := clRed;

Label1.Font.Color := clRed;

Font.Label1.Color := clRed;

Запитання 22

Яка з наведених команд збільшує розмір шрифту напису Label1 на 10 пт?

варіанти відповідей

Label1.Size := 10;

Size.Label1 := 10;

Label1.Font.Size := 10;

Label1.Font.Size := Label1.Font.Size + 10;

Label1.Text.Size := 10;

Label1.Text.Size := Label1.Text.Size + 10;

Запитання 23

Який символ повинен бути у кінці процедури?

варіанти відповідей

:

%

;

"

.

)

Запитання 24

Для додавання Текстового написудо форми в середовищі програмування Lazarus, потрібно обрати компонент позначений цифрою …


варіанти відповідей

1

4

2

3

Запитання 25

Якщо двічі клацнути елемент Button1, створюється процедура із заголовком... 

варіанти відповідей

procedure TForm1.Button1MouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton;

Shift: TShiftState; X, Y: Integer);

procedure TForm1.FormClick(Sender: TObject); 

procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject); 

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject); 

Запитання 26

Розробка прикладної програми в середовищі Lazarus склада­ється з декількох етапів:

1.   Тестування та налагодження програми.

2.   Розміщення компонентів інтерфейсу користувача на формі проекту.

3.   Аналіз та планування виконання завдання.

4.   Підготовка проекту.

5. Написання програми опрацювання подій.

варіанти відповідей

4,3.5,1.2

3,4,2,5,1

5,2,3,4,1

1,2,3,4,5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест