Вибери зручний спосіб обчислення прикладу
- 2 ⋅ (- 39) ⋅ 0,5
Вибери зручний спосіб обчислення прикладу
- 5 ⋅ 43 ⋅ (- 0,2)
Вибери зручний спосіб обчислення прикладу
- 0,5 ⋅ 37 ⋅ (- 2)
Вибери зручний спосіб обчислення прикладу
- 0,2 ⋅ (- 35) ⋅ 5
Не виконуючи обчислень, оберіть замість ∗ знак > , < або = , щоб утворилася правильна нерівність або рівність:
12 ⋅ 13 ⋅ (- 14) ⋅ (- 15) ∗ 0
Не виконуючи обчислень, оберіть замість ∗ знак > , < або = , щоб утворилася правильна нерівність або рівність:
- 8 ⋅ 117 ⋅ 49 ∗ -5 ⋅ (- 21) ⋅ 139
Не виконуючи обчислень, оберіть замість ∗ знак > , < або = , щоб утворилася правильна нерівність або рівність:
15 ⋅ (- 14) ⋅ 37 ∗ - 15 ⋅ 14 ⋅ 37
Не виконуючи обчислень, оберіть замість ∗ знак > , < або = , щоб утворилася правильна нерівність або рівність:
17 ⋅ (- 8) ⋅ (- 9) ⋅ (- 35) ∗ 0
Не виконуючи обчислень, оберіть замість ∗ знак > , < або = , щоб утворилася правильна нерівність або рівність:
32 ⋅ (- 11) ⋅ 17 ∗ 32 ⋅ 11 ⋅ (- 17)
Не виконуючи обчислень, оберіть замість ∗ знак > , < або = , щоб утворилася правильна нерівність або рівність:
- 3 ⋅ 192 ⋅ (- 11) ∗ 35 ⋅ (- 18) ⋅ 42
Не виконуючи обчислень, оберіть замість ∗ знак > , < або = , щоб утворилася правильна нерівність або рівність:
- 7 ⋅ (- 11) ⋅ 13 ⋅ (- 42) ∗ 0
Не виконуючи обчислень, оберіть замість ∗ знак > , < або = , щоб утворилася правильна нерівність або рівність:
35 ⋅ (- 11) ⋅ (- 8) ∗ - 35 ⋅ 11 ⋅ (- 8)
Не виконуючи обчислень, оберіть замість ∗ знак > , < або = , щоб утворилася правильна нерівність або рівність:
- 42 ⋅ (- 4) ⋅ 73 ∗ 48 ⋅ (- 9) ⋅ 51
Не виконуючи обчислень, оберіть замість ∗ знак > , < або = , щоб утворилася правильна нерівність або рівність:
- 11 ⋅ 12 ⋅ (- 13) ⋅ 42 ∗ 0
Не виконуючи обчислень, оберіть замість ∗ знак > , < або = , щоб утворилася правильна нерівність або рівність:
14 ⋅ (- 8) ⋅ 79 ∗ - 52 ⋅ (- 3) ⋅ 19
Не виконуючи обчислень, оберіть замість ∗ знак > , < або = , щоб утворилася правильна нерівність або рівність:
42 ⋅ (- 11) ⋅ (- 17) ∗ - 42 ⋅ 11 ⋅ (- 17)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома