Визначте відносну молекулярну масу води
Вода має такі властивості:
позначте воду, яка містить найменше домішок
Чи є правильними такі твердження?
1. Лакмус у кефірі набуває синього забарвлення.
2. Для біління дерев змішали воду і вапно. В утвореному розчині фенолфталеїн залишиться безбарвним.
Чи є правильними твердження ?
1. Метиловий оранжевий у яблучному соку набуває жовтого забарвлення.
2. Рідина для прочищення труб має лужне середовище, у якому фенолфталеїн набуває малинового забарвлення
позначте групу оксидів, які взаємодіють з водою
Визначте правильне твердження!
1. Розчини можуть містити тільки одну розчинену речовину.
2. Дим є розчином твердих частинок у повітрі.
3. Лід має меншу густину ніж вода
4. на Землі вода трапляється у тьох агрегатних станах
Укажіть суму коефіцієнтів у рівняннях реакцій натрій оксиду та карбон(IV) оксиду з водою
вкажіть гідрат, який відповідає стронцій оксиду
Індикатором називають:
Позначте рівняння що, характеризує розкладання води
Обчисліть масову частку цукру в чаї, добутому при додаванні в чашку трьох чайних ложок цукру ( в одній чайній ложці 10 г цукру). Маса води в чашці 220 г.
Фармацевт отримав завдання приготувати очні краплі. які є водним розчином цинк сульфату ( 25%) і борної кислоти ( 2 %) . обчисліть маси розчинів цинк сульфату і борної кислоти для приготування 200 г розчину з масовою часткою 1%.
У лікарні для промивання горла пацієнту призначили водний розчин з масовою часткою калій перманганату 1 %, а в наявності виявився лише розчин 5 %. Обчисліть маси води і 5% розчину( відповідно), які треба необхідні для приготування розчину масою 1 кг з масовою часткою калій перманганату 1%?
Вкажіть рядок у якому зазначені кислотні оксиди
Вкажіть формули оксидів, що можуть спричиняти виникнення кислотних дощів
Складіть можливі рівняння взаємодії води із наступними сполуками : літій оксид, вольфрам ( VI) оксид, алюміній оксид, купрум (ІІ) оксид, барій оксид, нітроген ( V) оксид. У відповіді вкажіть суму всіх коефіцієнтів у рівняннях реакцій.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома