Регулярні підйоми рівня води в річці протягом року.
Вкажіть, до якого типу озер за походженням належать Шацькі озера:
Виберіть з переліку річки, які належать до басейну Азовського моря
Назвіть дві найпоширеніші рослини степу:
Рослини, що ростуть на лише на певній території
Рослини, що залишилися від давніх геологічних епох
Оберіть декілька відповідей (2). Характерні представники степу:
Обрати три назви річок,що є правими притоками Дніпра:
Із переліку озер України оберіть вулканічне
Із переліку озер України оберіть те яке розташоване найвище над рівнем моря
Об’єм води, який протікає за певний час через поперечний переріз річки і визначається у м3/с, — це
Виберіть три характеристики водних ресурсів України.
варіанти відповідей
Розташуйте підземні води за глибиною їх залягання
Більшість річок України належить до басайнів:
Які ґрунти на території України є найменш родючими?
варіанти відповідей
Який тип рослинності переважає в Українських Карпатах та Кримських горах?
Встановіть відповідність між терміном та його визначенням.
1. мінеральні води; 2. термальні води;
3. ґрунтові води; 4. міжпластові води
А. підземні води, які знаходяться у водоносному шарі, що розміщується між водотривкими шарами порід
Б. підземні води, що мають температуру понад +20 °C
В. підземні води, що містять підвищену кількість розчинених солей і газів
Г. підземні води, які знаходяться у першому від земної поверхні водоносному шарі
Велика штучна водойма, створена для накопичення запасу води та регулювання стоку річки – це…
В Україні найбільші низинні болота утворилися…
варіанти відповідей
Найбільшу в Україні дельту утворює…
В Україні дерново-підзолисті ґрунти розповсюджені здебільшого…
варіанти відповідей
На Південному березі Криму переважають…
Руйнування ґрунту водою та вітром і переміщення продуктів руйнування – це…
В якій частині України знаходяться Шацькі озера?
Виберіть з переліку рослини які занесені до Червоної книги України
З переліку виберіть тварин занесених до Червоної книги України (3)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома