Воєнне лихоліття

Додано: 22 лютого 2023
Предмет: Українська література, 11 клас
Копія з тесту: Воєнне лихоліття
Тест виконано: 266 разів
32 запитання
Запитання 1

У 1940 р.О.Довженко заснував ... кіностудію.

варіанти відповідей

Одеську.

Київську

Ялтинську

Московську.

Запитання 2

Взяв участь у заснуванні літературного угрупування...

варіанти відповідей

"Плуг"

"Ланка"

ВАПЛІТЕ

"Гроно"

Запитання 3

Яким псевдонімом О.Довженко підписував свої ілюстрації і карикатури?

варіанти відповідей

Українець

Митець

Сосницький

Сашко

Запитання 4

Який фільм О.Довженка входить до 12 кращих кінострічок усіх часів і народів?

варіанти відповідей

"Звенигора"

"Земля"

"Арсенал"

"Іван"

Запитання 5

Прототипом персонажа якого твору був О.Довженко?

варіанти відповідей

"Місто"

"Письменники"

"Майстер корабля"

"Тигролови"

Запитання 6

Який твір Олександра Довженка був підданий гострій критиці з боку радянського уряду, про що автор напише в «Щоденнику» (1943)?

варіанти відповідей

«Україна в огні»;

«Зачарована Десна»;

«Земля»;

«Поема про море».

Запитання 7

«Якщо вибирати між красою і правдою, я вибираю красу. У ній більш глибокої істини, ніж у одній лише голій правді. Істинне те, що прекрасне», — пише Олександр Довженко у:

варіанти відповідей

«Ніч перед боєм».

«Україна в огні».

«Зачарована Десна».

«Щоденнику» .

Запитання 8

Виберіть правильне твердження

варіанти відповідей

Свій "Щоденник" О.Довженко писав протягом всього свого життя

Свій "Щоденник" О.Довженко розпочав в 1941 році і писав до кінця життя

Свій "Щоденник" О.Довженко писав протягом 1941-1945 рр.

Свій "Щоденник" О.Довженко розпочав 1945 і писав до кінця життя

Запитання 9

Який метод простежується в багатьох творах О. Довженка і в "Щоденнику", зокрема?

варіанти відповідей

філософічність

 історичність

документальність

публіцистичність

Запитання 10

О.Довженко в українській літературі започаткував жанр:

варіанти відповідей

усмішки

кіноповісті

роману у новелах

роману у віршах

Запитання 11

Особливістю композиції твору "Зачарована Десна" є:

варіанти відповідей

класичний сюжет, складається з 5 розділів-новел

початок твору з розв'язки, затягнута експозиція

двоплановість розповіді, фрагментарність, швидка зміна "кадрів", планів

дві передмови, прийом ретроспекції, мотив дороги

Запитання 12

“Благословенна будь, моя незаймана дівице…., що, згадуючи тебе вже много літ, я завжди добрішав, почував себе невичерпно багатим і щедрим. Так багато дала ти мені подарунків на все життя.”

У рядках мова йде про ...

варіанти відповідей

матір

ворону

прабабу Марусину

Десну

Запитання 13

Ким були дід та прадід героя?

варіанти відповідей

козаками

косарями

рибалками

чумаками

Запитання 14

Художня особливість „Щоденника” О. Довженка, яка містить ознаку цього різновиду мемуарної літератури.

варіанти відповідей

Уживання термінів, спеціальної фразеології

Фрагментарність, емоційно-оцінні вислови

Відсутність емоційно-забарвлених слів

Наявність великої кількості повторів і звернень

Запитання 15

Кому з героїв твору належать слова: „Нічого в світі так я не люблю, як саджати що-небудь у землю, щоб проізростало”?

варіанти відповідей

Матері

Бабусі

Батьку

Дідусю

Запитання 16

Баба Марусина, мати діда Семена, любила...

варіанти відповідей

Проклинати все і вся

Вишивати хрестиком

Розповідати внукові казки

Співати про любов

Запитання 17

Хто збирав гриби і ягоди у лісі краще за всіх і розмовляючи з кіньми,з телятами,з травами,із старою грушею й дубом- з усім живим,що росло й рухалося навколо?

варіанти відповідей

Дід

Мати

Батько

Сашко

Запитання 18

Якого екзотичного звіра довелося побачити хлопцеві?

варіанти відповідей

лева

тигра

жирафа

крокодила

Запитання 19

Кого описує цитата? "Він був високий і худий, і чоло в нього високе, хвилясте довге волосся сиве, а борода біла. І була в нього велика грижа ще з молодих чумацьких літ."

варіанти відповідей

батька

діда Семена

прадіда Тараса

Олександра Довженка

Запитання 20

За жанром твір «Модри Камень»

варіанти відповідей

Легенда

Новела

Повість

Роман

Запитання 21

Головна ідея твору «Модри Камень» 





варіанти відповідей

Засудження негуманної політики Радянського Союзу

Уславлення всеперемагаючої сили кохання

Вивчення психології людини, яка пережила воєнне лихоліття

Засудження кровопролиття заради порятунку життя

Запитання 22

Події в новелі відбувалися під час

варіанти відповідей

Першої світової війни

Другої світової війни

революції 1917 року

Коліївщини

Запитання 23

Розповідь ведеться від імені 

 

варіанти відповідей

автора 

оповідача 

дівчини 

матері дівчини

Запитання 24

Використаний художній засіб у рядку ...облизане каміння сміється до сонця


варіанти відповідей

Порівняння 

Гіпербола

Оксиморон

Персоніфікація

Запитання 25

По кому носили траур у родині.


варіанти відповідей

по батькові та дідові

по синові та братові

бабусі та сестрі

дідусеві та бабусі

Запитання 26

...я виразно чув, як ти входиш до мого серця є свідченням


варіанти відповідей

переляку

 зародження кохання

 вдячності

втоми

Запитання 27

Твір закінчується

 

варіанти відповідей

зустріччю закоханих

уявним діалогом хлопця та дівчини

весіллям пари

 

розмовою двох душ

Запитання 28

З 1938 року О. Гончар навчається у...


варіанти відповідей

Харківському університеті

Полтавському педагогічному коледжі

Інституті журналістики у Львові

Київському університеті

Запитання 29

Доказом про гостей для поліціянтів був

варіанти відповідей

"баян"

закривавлений бинт

не прибраний після вечері стіл

закривавлена у мисці вода

Запитання 30

Художня деталь на дівочому рукаві чорніла пов'язка свідчила про

варіанти відповідей

 партизанство

траур

 чергування

медичну сестру

Запитання 31

Перша зустріч, коли зародилися симпатії між героями, відбулася 

варіанти відповідей

навесні, у горах  

влітку, біля дороги 

восени, у саду 

взимку, в домі дівчини

Запитання 32

Серед перерахованих є ознакою твору «Модри Камень»  

варіанти відповідей

автобіографічна основа

розповіді героїв про своє дитинство

відображення міських просторів

наявність фантастичних елементів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест