Від стану навколишнього середовища здоров'я людини залежить на
До найважливіших біотичних чинників, що чинять прямий вплив на здоров'я людини, належать
За походженням біотичні чинники поділяють на
До основних забруднювачів повітря відносять
Основні речовини гідрологічного забруднення це
До кліматичних чинників відносяться
До едафічних чинників відносяться
До геофізичних чинників відносять
Який вид екологічного забруднення здійснює вплив на певну територію
Абіотичними чинниками навколишнього середовища, які впливають на здоров’я людини є:
Прикладом впливу біотичного чинника на здоров’я людини є:
Апітерапія, це терапія з допомогою
Оберіть з переліку центральні відділи стрес-систем:
Стрес-гормони, що сприяють мобілізації адаптивних функцій організму:
Стадія стресу, що характеризується відносленням порушеного гомеостазу
Чинники абіотичного середовища:
Біологічні чинники стресу:
До регуляторних систем організму людини належать
Чинники , що викликають стрес називають
До виникнення стресу може привести
Причинами стресу можуть бути
еустрес може перейти в
Фізичні чинники стресу людини:
Хімічні чинники стресу людини :
За вихідним джерелом впливу стресори можуть бути :
Вплив стресорів залежить від:
Будь-які достатньо сильні впливи подразників середовища, що можуть спричинити порушення гомеостазу:
Зменшити негативний тривалий вплив тривоги й переживань можуть:
Регуляторна стрес-система складається з :
Периферична ланка представлена:
Система, що поєднує органи різних фізіологічних систем та відповідає за специфічну адаптивну відповідь на дію конкретного стресора:
Стадія адптаційного синдрому, що забезпечує негайну мобілізацію захисних
сил організму:
Стадія адптаційного синдрому, що призводить до вичерпання резервних можливостей організму
Стадія адаптаційного синдрому, що характеризується відновленням порушеного гомеостазу і підвищенням стійкості не лише до дії вихідного стресора, а й до інших стресових чинників
Унаслідок взаємодії стрес-системи й функціональної системи відбувається відновлення:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома