1. Головною ознакою, що визначає вплив чинника як стресора є порушення…
Назвіть чинник, що належить до соціальних стресорів.
Виберіть ендогенний стресовий чинник
Назвіть структури головного мозку , що входять до складу центральної ланки стрес - системи. А) б) в) г)
Вкажіть ендокринні залози центральної ланки стрес - системи.
Основним результатом активації стрес - системи є збільшення секреції гормонів …,
Назвіть першу стадію адаптаційного синдрому.
Яка зі змін не входить до переліку процесів, що складають тріаду Сельє ?
За яких характеристик впливу стресорів відбувається розвиток захворювань? А) б) в) г)
Завдання на встановлення відповідності
. Установіть відповідність між термінами та їх визначеннями
1. стрес 2. еустрес 3. дистрес 4. гомеостаз
А) динамічна сталість ознак внутрішнього середовища
Б) неспецифічна реакція організму на дію чинника
В) мобілізуючий корисний вид стресу
Г) виснажу вальний шкідливий вид стресу
Д) тимчасове зниження працездатності організму
На скільки відсотків , за твердження ВООЗ, здоровя людини залежить від навколишнього середовища
Який із чинників навколишнього середовища належить до космічних?
Едафічні чинники зумовлені властивостями..
До якої групи чинників середовища належать отруйні рослини та їх можливі впливи на людину?
. Виберіть симбіонта організму людини
Наведіть приклад соціально- значущого захворювання, що має не лише медичне, але й соціальне значення
Окремим видом екотерапії, пов’язаним з медичним використанням бджолних продуктів, є а) б) в)г)
Природо – заповідними територіями, в яких дозволено вільний доступ туристів та організація рекреаційних ділянок є … а) б) в) г)
Назвіть антропогенний чинник в складі антропічного середовища а) б)в) г)
Виберіть ознаки, що характеризують дендропарк «Софіївка» Виберіть з кожного рядка в дужках правильну відповідь
А Тип навколишнього середовища (1.абіотичне 2. біотичне 3. антропічне)
Б належність до групи чинників ( 1. природні 2. природно- антропогенні 3. антропогенні
В Де розташований ( 1. Умань 2. Ялта 3. Київ)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома