Здатність біосистем до обміну із довкіллям речовинами , енергією та інформацією - це ......
Здатність підтримувати динамічну сталість свого внутрішнього стану (гомеостаз) - це .......
Сукупність процесів біосистеми , що спрямовані на утворення нових чи відновлення пошкоджених складників (компонентів) - це ........
Екологія є біологічною наукою через те, що ........
Одним з перших, хто почав розглядати екологію не як вузьку біологічну наукову дисципліну, а як міждисциплінарну науку, був ........
Вкажіть елементарну біосистему
Ареал - це спільна територія існування .........
На якому рівні організації перебувають неклітинні форми життя (віруси, пріони, віроїди) ?
На якому рівні відбуваються біогенна міграція живої речовини, біологічний кругообіг речовин та перетворення енергії?
Вкажіть біосистему, структурними складниками якої є екосистеми ?
Динамічна сталість параметрів внутрішнього середовища біосистем- це ....
Учні насипали у дві посудини шарами перегній і пісок, після чого помістили в одну із них кілька дощових черв'яків, а іншу залишили без змін. Назвіть метод.
Визначте біологічний об’єкт, що може вивчатися од разу на двох різних рівнях організації живого.
До якого рівня організації життя належить об’єкт, зображений на рисунку?
Розгляньте рисунки 1-4, на яких схематично зображено біологічні процеси. Яким рисунком ілюстровано процес, що відбувається на клітинному рівні організації живого
Розгляньте об'єкти 1 – 6, зображені на рисунку.
Які з них є складниками біологічних систем клітинного рівня організації життя?
Який метод дослідження застосовують, щоб отримати інформацію про багаторічну поведінку птахів у природних умовах під час гніздування?
Розв’язування проблеми нестачі продовольства, енергії, мінеральних ресурсів, поліпшення стану охорони здоров’я та навколишнього середовища пов’язують з розвитком науки, яка виникла на стику біологічних, хімічних, технічних дисциплін, і дає змогу використовувати організми для потреб виробництва. Ця наука –
На рисунку зображено три біологічні об'єкти, позначені цифрами.
Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації.
І. Об'єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації живого.
ІІ. Об'єкт 2 порівняно з об'єктом З перебуває на вищому рівні організації.
Чи є поміж них правильні?
На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами.
Укажіть правильну послідовність об’єктів за підвищенням рівня організації живої природи
На рисунку наведено графіки коливання чисельності популяції певних видів тварин. Дані збиралися протягом кількох десятків років.
Метод досліджень, який застосовано під час отримання наведених даних,
Назвіть об’єкти, які належать до надорганізмових біологічних систем:
Постійне стеження за перебігом певних процесів в екосистемі чи за станом певних біологічних об'єктів:
Метод біологічних досліджень, коли дослідник активно втручається в процес дослідження:
Назвіть вчених, що запропонували назву "біологія":
На якому рівні організації живого формуються мікроеволюційні процеси адаптаціогенезу , регуляції чисельності популяцій, видоутворення тощо
Будову і функції клітин організмів вивчає наука
Узагальнення системи фактів, що дає змогу робити прогнози, які згодом підтверджуються
Закономірності, що не мають винятків і встановлюють зв’язки між різними явищами - це.....
Назвіть процес ,що забезпечує самовідтворення організмів
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома