Вступ. Біологія - наука про живу природу. Методи вивчення організмів. Рівні організації життя. Основні властивості живого. Біологічна класифікація. Система органічного світу.
Наука про життя в усіх його проявах - це
Наука, що вивчає рослини - це
Кількісні зміни в організмі, збільшення його розмірів - це
До клітинних форм живих організмів належать
Не проявляють ознак живих організмів поза клітиною
У клітинах яких організмів немає ядра?
До еукаріотів належать
Метод, при якому об’єкт або явище вивчають без втручання в нього, фіксують, вимірюють лише його властивості.
До прокаріотів відносять організми, які
Наука, яка вивчає розмаїття живих організмів, описує і впорядковує існуюючі і вже вимерлі організми, розподіляє їх на певні групи
Вкажіть найпоширеніший метод дослідження живої природи
Які є види експериментів?
Взаємозв’язки між організмами та середовищем існування вивчає:
Клітину вивчає:
Життя грибів вивчає:
Термін «біологія» запропонував:
Назвіть метод, за допомогою якого виявляють риси подібності й відмінності між об'єктами
Процес надходження в організм кисню і виділення з нього вуглекислого газу - це
Поглинання речовин з середовища, перетворення їх в організмі та виділення непотрібних - це...
На якому рівні організації життя відбувається зберігання та реалізація спадкової інформації?
На організмовому рівні вивчаються:
На популяційно - видовому рівні вивчають:
Найвищий рівень організації живих систем:
Який це рівень організації , коли собини окремих видів живих організмів утворюють групи особин свого виду — популяції:
Проаналізуйте рисунок. Укажіть всі правильні твердження стосовно рівнів організації зображених об`єктів:
І. об`єкти 1 та 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи;
ІІ. об`єкт 3 займає нижчий рівень організації порівняно з об`єктами 1 та 2;
ІІІ. об`єкти 4 і 5 можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живого.
На рисунку зображено три біологічних об`єкти, позначені цифрами. Проаналізуйте твердження щодо їхніх фрівнів організації та назвіть вірні.
І. об`єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації
ІІ. об`єкт 2 порвняно з об`єктом 3 перебуває на вищому рівні організації.
До якого рівня організації життя належить об’єкт, зображений на рисунку?
Що є основною причиною різноманітності життя на нашій планеті?
Найвідомішим учнем Арістотеля є Олександр Македонський. А чим відомий його інший учень Теофраст?
До якого рівня організації біологічних систем належить цей організм?
Метаболізм - це
Якісні зміни, пов'язані з набуттям нових ознак - це:
Прикладом якого рівня організації біологічних систем є сосновий гай?
До якого рівня організації біологічних систем відноситься даний організм?
На клітинному рівні вивчається:
Теретичні досягнення біології застосовують у медицині для розроблення методів раньої діагностики, лікування та профілактики багатьох спадкових хвороб людини. Це стало можливим унаслідок сучасних досліджень у галузі:
Життя грибів вивчає:
Наука, яка вивчає закономірності розвитку клітини, тканини та органів зародка:
Вкажіть науку, яка вивчає мохи
Вкажіть науку, яка вивчає водорості
Вкажіть науку, яка вивчає лишайники
Вкажіть науку, яка вивчає бактерії та інші одноклітинні організми
Вкажіть науку, яка вивчає комах
Вкажіть науку, яка вивчає риб
Вкажіть науку, яка вивчає птахів
Вкажіть науку, що вивчає тканини живих організмів
Вкажіть науку, що вивчає клітини живих організмів
Вкажіть науку, що вивчає форму і будову органів, організмів
Вкажіть науку, що вивчає життєві процеси організмів (рух, дихання, живлення)
Вкажіть науку, що вивчає зовнішню і внутрішню будову організмів на всіх рівнях та включає анатомію, гістологію, цитологію, ембріологію
Вкажіть науку, що вивчає спадковість та мінливість живих організмів
Вкажіть науку, що вивчає хвороби людини та методи їх лікування
Яка наука вивчає взаємозв'язки живих організмів між собою та їх взаємодію з навколишнім середовищем
Наука, що вивчає різноманіття всіх існуючиїх та вимерлих організмів і створює їх логічну впорядковану систему:
Основні завдання систематики:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома